IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

ACTA stop dem

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
anguis

Antal indlæg: 15
Geografisk sted: Ved nær et borg i Jylland

IndlægEmne: ACTA stop dem   Lør feb 04, 2012 5:06 pm

http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?cFQoKcb Jeg vil gerne opfordre alle til at skrive under på dette, for at hjælpe med at stoppe acta. Ved at skrive under og poste det på jeres egen facebook, og andre hjemmesider samt jeres venner. Hvis Acta bliver vedtaget, bliver det meget svært at bruge materialer fra f.eks Wicca på nettet, så occulta-scientia.forumotion.net kan muligvis blive slettet. Læs mere om det på hjemmesiden, læs også på denne, som er dansk http://www.information.dk/292192
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Tesposinus
Admin

Antal indlæg: 1130
Geografisk sted: Ôsaka, Japan

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Lør feb 04, 2012 5:22 pm

Hmmm... det virker ikke umiddelbart til at have nogen som helst effekt på diskussionsfora såsom Occulta Scientia, idet der er tale om "Anti-Counterfeiting"; dette har O.S. ikke noget som helst med at gøre, da vi blot diskuterer, taler sammen og deler personlig viden. Vi distribuerer ikke ulovlige materialer eller forfalskede produkter under påstand om ægthed. Så det virker ikke til at vedkomme folk som os.

Men folk der synes godt om køb og salg af ulovlige materialer... disse individer skulle måske kigge lidt nærmere på, om dette ACTA er noget hvorover, man måske skal ryste lidt i bukserne. Razz

Klik på dette link for at læse hvad Wiki har at sige om ACTA...

Antal indlæg: 15
Geografisk sted: Ved nær et borg i Jylland

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Lør feb 04, 2012 6:28 pm

du ved godt at Facebook og youtube kan blive lukket med ca 65% perment, og det vil jeg ikke rasesker
Vis brugerens profil
Tesposinus
Admin

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Ons feb 08, 2012 4:36 pm

anguis skrev:
du ved godt at Facebook og youtube kan blive lukket med ca 65% perment, og det vil jeg ikke rasesker

Men nu var min kommentar også mere rettet mod, at du mente, det kunne blive et problem for fora som O.S. - uanset hvad konsekvenser sagen end kunne have for andre hjemmesider og andet internet relateret.

Antal indlæg: 29
Geografisk sted: Sjælland

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Man apr 16, 2012 4:49 pm

Citat:
Hmmm... det virker ikke umiddelbart til at have nogen som helst effekt på diskussionsfora såsom Occulta Scientia,

Hej T.

Jeg ville bare lige sige at hvis en hjemmeside som fx. Youtube blev lukket ned så ville det da for eksempel nemt kunne have meget store konsekvenser for eksempelvist mine fremtidige indlæg her på siden efter som der sammen med youtube ville blive fjernet en større mængde reference materiale som hvis det ikke er illustreret i video-format kan være meget krævende at følge med i.. Dette ville jo så være ensbetydende med at jeg ville være tvunget til (groft sagt) "at skrive romaner eller holde kæft"..

Nu er det jo næppe fordig at mine indlæg alene er af så guddommelig betydning at det ville have den store impakt på fora'et som helhed, Razz Men jeg er nok ikke den eneste der kunne have brug for at lave en reference til enten wiki eller youtube, som jo da netop et par af de sider der ville ende i størst risiko for sletning eller blokering, eller ganske enkelt bare udrensning af nærmest alt deres materiale..

Hvilket så også -bare lige for også at få det sagt, dertil set ud fra et rent socialt og praktisk synspunkt jo ville være fuldstændigt KATASTROFALT!!!! Mad

Jeg synes personligt at dette indslag har sin helt egen lille plads på næsten alle hjemmesider, hvad end der er tale om fora eller underholdnings-sider...

Mvh.

Ceenth. Smile

Vis brugerens profil
Tesposinus
Admin

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Man apr 16, 2012 5:08 pm

Hej, Ceenth!

Igen... min kommentar var udelukkende rettet mod udsagnet i det oprindelige indlæg, og ikke andet derudover (da andre siders eventuelle sletning/blokering, og dettes indflydelse på diskussionsfora som vores, ville være en helt anden snak):

anguis skrev:
...så occulta-scientia.forumotion.net kan muligvis blive slettet.

Antal indlæg: 29
Geografisk sted: Sjælland

IndlægEmne: Re: ACTA stop dem   Man apr 16, 2012 9:32 pm

Ahh..! Jamen så har du jo fuldstændigt ret min gode mand..! ^^
Vis brugerens profil

ACTA stop dem

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1