Antal indlæg : 76 Join date : 07/04/09 Age : 33 Geografisk sted : birkerød
Emne: Sv: Vampyrer VV Ons Aug 19, 2009 8:23 pm
nosferatu
psychiske vampyre
sanatoriums umiddelbart hvad jeg lige kan komme op med jeg kender bare navnet ved intet om dem
Gubbigirl
Antal indlæg : 9 Join date : 21/01/10 Age : 30 Geografisk sted : Storkøbenhavn
Emne: Sv: Vampyrer VV Man Mar 01, 2010 11:14 pm
Nu blev min nysgerrighed meget stor, så læste lidt om det jeg nu kunne finde.
Kiggede lidt på nettet og fandt noget der hed, dansk vampyr selvskab, der er for dem, der har en interesse i vampyrer, varulve, Frankenstein, horror, skræklitteratur og skrækfilm, som i det hele taget tog overnaturlige/myte "legender" op eller lavede debatter om det, som vi gør nu Dér burde man nok kunne finde lidt, hvis man bare kunne finde en hjemmeside til det eller lign.. *tænke tænke*
Jeg fandt noget spændene, synes jeg personligt, der kunne være interessant, da forskerne har hver deres mening om hvad det er osv. interessant og tankeopvækkende for mig. Jeg ved ikke, hvad i andre vil synes men hvis i har tid og lyst, læs det igennem ^^
Meeeen, nu kom vi (nerj, jeg gjorde, hovsa) væk fra det emne, det rigtigt handlede om.. Vampyre.. *søge søge* Og dér er jeg på bar bund.. Men ihvertfald, det er vel også forskelligt, hver land har jo sin tro?
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Vampyrer VV Tirs Mar 02, 2010 2:37 am
For de af jer der gerne vil læse noget seriøst om emnet, kan jeg varmt anbefale Vampires - The Occult Truth af Konstantinos - forfatteren bag Summoning Spirits - The Art of Magical Evocation.
Håber dette vil komme nogen til gavn.
Tesposinus
delta
Antal indlæg : 76 Join date : 07/04/09 Age : 33 Geografisk sted : birkerød
Emne: Sv: Vampyrer VV Tirs Mar 30, 2010 12:46 am
enig the occult truth, er en fantastiks bog, også for en som mig der ikke vidste noget om vampyre før jeg læste den, tak for tippet
men jeg købte mit kopi for 100kr på www.saxo.dk fantastiks sted at købe bøger og de har et bredt udvalg