Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Horsens Middelalder Festival Lør Aug 22, 2009 8:39 pm
Hejsa allesammen ^^ Ville bare lige hører om nogle kommer næste weekend?
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Lør Aug 22, 2009 9:21 pm
er det allerede igen?? øv altså... det bliver så ikke igen i år, da jeg skal på rustur i næste uge og først kommer hjem på ukendt tidspunkt lørdag... hvorefter de selvfølgelig forventer at vi skal blive og drikke os enormt stive til et arrangement bagefter XD
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Søn Aug 23, 2009 8:29 pm
Selvf forventer de det XD jeg gør bare aldrig som det forventede men så skal jeg nok komme med nogle gode billeder så du kan være misundelig over at du ikke var med
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Man Aug 24, 2009 9:31 am
Jeg kommer men jeg har heller ikke så langt
Fate
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Fre Aug 27, 2010 6:22 pm
Så er det tid igen til middelalder marked!!
Skal først i morgen, men glæder mig ^^ Andre der skal dertil?
StormNat
Antal indlæg : 46 Join date : 06/08/10 Age : 42 Geografisk sted : sydhavsøerne
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Lør Aug 28, 2010 8:45 am
Det ligger desværre alt for langt væk, men har lige deltaget i medelaldermarked i Nysted for første gang. Jeg håber du smider billederne herind, for vil da rigtig gerne se, hvor stort det er derovre.
Moon
Antal indlæg : 50 Join date : 09/03/09 Age : 43 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: Horsens Middelalder Festival Man Aug 30, 2010 10:00 am
Jeg var af sted i fredags. Det var super hyggeligt. Jeg synes der var en fantastsik stemning opg mange folk havde gjort en masse ud af sig selv og self. også de boder der var stillet op. Jeg selv ynder at gå klædt i nogenlunde tidsvarende tøj.. men valgte dog ecco støvlerne, så jeg ikke skulle døje med smerter i fødderne resten af aftnen ^^ Jeg fik købt en lækker kappe i uld. Den er jeg vildt glad for. Men i det hele taget kunne jeg uden besværd købe mig mere end fattig i alle de dejlige ting og sager der var til salg.