Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Hjemmelavet årshjul Man Okt 19, 2009 12:40 pm
Hej alle Ja, jeg besluttede mig for at tegne et årshjul (wiccansk) som jeg også kunne gennemskue temmelig nemt. Problemet er at jeg mangler en ide til noget baggrund nu. I midten havde jeg overvejet at lave et pentagram, men jeg er ikke sikker på, at det ville se godt ud overhovedet. Så derfor - hvis I har ideer - okkulte symboler osv - til hvad der kan pryde dette årshjul, vil jeg gerne høre det, og derudover håber jeg, at I synes om det [img][/img]
// Maiken
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Hjemmelavet årshjul Man Okt 19, 2009 6:05 pm
Det er virkelig flot Maiken Altså gamle nordiske runer kan altid bruges ^^
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
tak Fate dejligt med ros ^^ jah, måske kunne man lave noget fletværk i baggrunden med forskellige runer... hmm det må jeg lige øve mig lidt på... Jeg blev faktisk lidt overrasket da jeg så, hvilket mønster, sabbatterne dannede... troede ikke det var sådan en stjerne
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus