Emne: Attention Fate og Andromalius! Lør Jan 09, 2010 11:03 am
Hej I to!
Jeg ville blot gøre jer opmærksomme på, at I har hver en ulæst besked i jeres indbakke. Grunden til jeg nævner dette her, er fordi, I muligvis ikke kan komme ind i jeres in inbox. Det er nemlig lidt et mærkeligt system, at hvis I har ulæste beskeder i indbakken, så kommer der en pop-up, og samtidigt er indbakken ikke synlig i foraets menu. Men har I derimod nægtet pop-ups adgang i jeres browser, så ser i hverken den ene eller den anden. Så I er nødt til at slå jeres "tillad pop-ups" til - i hvert fald for dette forum, omend ikke andet. Ellers skal I klikke på linket i jeres email, som I muligvis får som notits, hver gang I modtager en PB. Har I dog ikke slået denne funktion til (eller hvis I bevidst har slået den fra), så er I lidt lost her også, desværre.
Håber I finder ud af det.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Attention Fate og Andromalius! Lør Jan 09, 2010 1:25 pm
Så giver det hele jo lidt mere mening XD mange tak T... Fattede heller ikke en skid hvorfor jeg ikke kunne se noget
delta
Antal indlæg : 76 Join date : 07/04/09 Age : 33 Geografisk sted : birkerød
Emne: Sv: Attention Fate og Andromalius! Søn Jan 10, 2010 3:22 am
øv jeg har ikke nogen beskeder
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Attention Fate og Andromalius! Søn Jan 10, 2010 2:04 pm
Kan man på en mystisk måde komme ind til sin indbakke?
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Attention Fate og Andromalius! Søn Jan 10, 2010 5:53 pm
Sørg i første omgang i hvert fald for at tillade pop-ups i din browser. Dette skulle faktisk løse problemet allerede dér. Derudover kan du prøve at klikke på dette link, og se om det bringer dig til dine PB'er: