Emne: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 8:51 am
Vær hilset!
Som i nok allerede har forstået er jeg ny på siden. Jeg vil gerne holde en vis grad af anonymitet, og i kan derfor kalde mig Rikz eller Kid, hvis i mener at det er nødvendigt at tiltale mig med et navn. Jeg har søgt denne side da jeg fornyligt, igennem en god ven, hørte om 'Spituel Satanisme'. Jeg begyndte at interessere mig meget for emnet, og det er da også blevet emnet for mit niende klasses projekt som jeg laver i denne uge. Jeg søger primert ekstra viden til at smide oveni den jeg allerede har om Spirtuel Satanisme, og håber på, at jeg ikke er den eneste der ved noget om det. Derudover ville jeg gerne vide lidt mere om Wicca, da jeg har læst lidt om det, men alle 4 tekster var meget nedladende og ondt skrevet, og kun gav mig et dårligt syn på det. Jeg håber at nogen kan fortælle mig lidt om det, så jeg kan danne mig holdninger omkring det.
Jeg er 16 år gammel, og medlem af en meget lille nyskabt 'klan' af spirtuelle satanister, som først rigtigt begynder til sommer når vi nemmere kan være ude. Venner og familie ved dog intet af dette, da de er ret gode til at dømme folk der ikke mener det samme som dem, uden at sætte sig ind i deres situation og holdninger.
- Rikz
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 11:58 am
Hver hilset og velkommen til "kid".
Som nekromaner, ved jeg udemærket hvordan du har det og håber du finder hvad du søger her
Jeg ved at der er en del Wiccaer her på forumet, og ja mange ser wiccaer på en forkert side, det gjorde jeg selv engang. Men har lært en masse om dem på den side her.
så velkommen til.
Men hvis jeg må være så uhøflig og spørge ind til din "klan" hvad er det så i arbejder med?.
og hvad er jeres syn på Spirtuel satanisme for har ikke lige hørt det ord før.
hilsen Marxak.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 2:45 pm
Hej Rikz!
Hjerteligt velkommen til vort ydmyge forum! Det er altid rart at se okkultister med diverse baggrunde dukke op herinde, og jeg er sikker på, du ligeledes kan bringe noget nyt og spændende til foraet, som alle de andre herinde ligeledes har gjort.
Personligt er Satanisme i den ene form eller den anden ikke noget, jeg nogensinde har beskæftiget mig med, så jeg kan ikke selv være behjælpelig på dette område. Jeg skal ikke udelukke, at der er andre herinde, der muligvis ved noget om emnet (Delta, er det noget, du har kendskab til?), men hvor vidt ved jeg desværre ikke. Jeg ved dog med sikkerhed, at du kan finde individer på Occultus Scientia, der har både viden og erfaring indenfor diverse generelle okkulte områder - magi, astrologi, tarot, alkymi, runer, astral rejser, scrying etc. - og de skal med glæde dele disse ting med dig.
Håber du finder dig godt til rette herinde.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 6:45 pm
Ja velkommen til Rikz ^^ Håber du finder det du leder efter
Spirtuel_Satanisme
Antal indlæg : 4 Join date : 13/01/10 Age : 30
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 6:58 pm
Tak for de fine og støttende ord
- Og nej desværre, det er ikke noget jeg har kendskab til. Hvis nogen er intra i at vide noget af det jeg har støvet op om Spirtuel Satanisme, så skriv gerne en PM til mig. Det ville være rigtig dejligt hvis en Wicca vile skrive til mig, da jeg enormt gerne vil 'ændre' mine holdninger. De fleste ser ondt på dem, men jeg vil gerne høre 'sagen' fra to sider inden jeg vælger parti.
- Rikz / Kid
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 8:36 pm
velkommen til Kid
Der ligger en del inde under paganisme sektionen om blandt andet wicca, selvom jeg er af den opfattelse at flere af os har hentet inspiration fra Wicca og så konkluderet hvad vi var derudfra... Personligt benævnte jeg mig selv som wicca i flere år, men har nu for nyligt besluttet at titlen simpelthen ikke er rammende for mig mere. Jeg har fået alt for meget ny viden siden dette forum blev oprettet, til at jeg kan holde mig til udelukkende wicca Dog ved jeg lidt om emnet, så du må endelig skrive, hvis jeg kan hjælpe dig
Mvh Maiken
Spirtuel_Satanisme
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Ons Jan 13, 2010 9:33 pm
Tusind tak Maiken. Det vil jeg da helt sikkert benøtte mig af
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Tors Jan 14, 2010 12:47 am
Vær hilset Rikz
Jeg er selv helt ny på boardet, og kender intet til Spirituel Satanisme. Til gengæld kender jeg efterhånden en smule til wicca, og den sparsomme viden jeg har, deler jeg gerne med dig.
Sidst rettet af Fentowers Tors Jan 14, 2010 1:08 am, rettet 1 gang
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Tors Jan 14, 2010 1:07 am
velkommen
Spirtuel_Satanisme
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Tors Jan 14, 2010 9:20 am
Tak Tak
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Tors Jan 14, 2010 11:52 am
Velkommen!
Draugr
Antal indlæg : 22 Join date : 14/12/09 Geografisk sted : Odense
Emne: Sv: Nyt Medlem Ser Lyset Søn Jan 24, 2010 3:10 am
Jeg er en spirituel satanist, og har været det i en del år nu. Jeg ved en hel del om det, ligesom jeg gør med Nekromanti, og beskæftiger mig meget med praktise af det.
Føl dig velkommen til at kontakte mig enten gennem min email, eller gennem chat.