Hej, alle!
Dette er blot en lille notits om ændringer, jeg har foretaget på foraet her til aften. Som I kan se, er der nu kommet en ny sektion om østlig esotericisme, da det gik op for mig, at dette jo manglede fuldstændig! Hvorfor jeg først indså det nu, fatter jeg ikke, da vi har været inde omkring visse af disse emner før. Tattwaerne/Tattvaerne som vi har talt om i scrying sektionen er bl.a. fra den østlige tradition.
Anyway... jeg har ydermere ændret Wicca og Paganisme emnet til at omfatte mysterie religioner i det hele taget, da jeg er blevet spurgt om en Satanisme afdeling også. Men i og med dette forum omhandler de okkulte videnskaber og ikke religion, dog eksisterer der okkult-relaterede religioner (mysterie religioner), ville jeg gerne have disse samlet under én hat. Jeg håber ikke, dette fornærmer nogen, og jeg håber tillige ikke, I vil bære nag over, at jeg små-ændrer visse emne titler herindefor, så alting passer sammen.
Ydermere er der kommet en rune afdeling under Divination, og jeg tænkte ligeledes på at flytte tarot herind også. Men i og med tarot er langt mere end et divinations værktøj, har jeg besluttet mig for at lade det stå for sig selv.
Håber alle disse ændringer og "opdateringer" vil blive godt modtaget af jer alle. Ellers må I sige til.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus