Jeg har ikke kigget specielt meget på, de forskellige avatar billeder der normalt er tilgængelige, til folk kan bruge i deres profiler, så jeg ved ikke, om de er upassende. Selv bruger jeg altid mit private billede, så for MIG er det ikke noget problem. Men hvis der er nogle af jer, der gerne vil have, jeg laver et par okkult-relaterede avatars og smider ind i stedet for standard billederne, så skal jeg med glæde gøre det. Så kan vi jo få noget, der trods alt har med emnet at gøre, ik'?!
Lad mig endelig vide.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 4:36 pm
Jeg har aldrig forstået hvad avatarer er... så for mig er det helt ligegyldigt
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 5:25 pm
Ups! Sorry! Gik bare ud fra, at alle herinde var så meget en flok forum nørder (Ha! Ha! ), at der ikke var nogen, der ikke vidste, hvad en avatar er.
Det er simpelthen blot det billede, du vælger at bruge sammen med din profil. Når du går ind på "Profil", så klik på "Personligt billede". Her kan du vælge dit eget billede fra computeren, eller et billede der allerede ligger inde i foraets "database". Og da disse billeder (avatars) er af den alm. slags indtil videre på dette forum, tænkte jeg på at lave nogle mere okkult-relaterede og lægge ind.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 5:31 pm
tak jeg er stødt på ordet en uendelig masse gange, men aldrig vidst at det var synonym for profilbillede XD
StoneChild
Antal indlæg : 32 Join date : 09/03/09
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 6:06 pm
syntes det er en god ide at lave nogen der er occult relateret, så vi kan bruge dem her inde...
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 7:31 pm
Så er de fikset!
Hvis I gerne vil have noget specielt, så skal jeg se, om jeg kan lave det eller finde det.
Håber ellers I synes om, dem jeg har lagt ind.
Moon
Antal indlæg : 50 Join date : 09/03/09 Age : 43 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 7:43 pm
De er da super fine! Det er i hvert fald nemt og lige til... hvis man da ikke havde et billed på computeren som skulle bruges
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Avatar Billeder? Tirs Mar 10, 2009 8:10 pm
Det er jeg glad for at høre!
Det er faktisk lidt sjovt... jeg tænkte netop på dig, Moon, da jeg valgte at lede efter nogle gode fuldmåne billeder, og der fandt jeg faktisk (udover det jeg har lagt ind) præcis det samme billede, som du bruger nu. Så da jeg opdagede, du var begyndt at bruge det i din profil, valgte jeg at ikke smide det ind alligevel, idet jeg godt kan lide, folk har mulighed for at personliggøre deres profil. Så jeg valgte at bruge det andet fuldmåne billede i stedet.
Fate, hvis der er noget specielt shamanistisk, du synes ville være fint for andre shamaner/shaman lærlinge at bruge som profil avatar, så sig endelig til, ikke?!