jeg sidder her og gennemgår noget af mine gamle occulte ideer(jeg smider aldrig noget ud, hvis det har at gøre med det okkulte) og faldt over en genial ide som jeg fik tidligere men som jeg ikke var dygtig nok til at føre ud i livet
det essentielle ved ideen var at jeg i en periode (og stadigvæk nogengange) har lidt af insomnia, søvnløshed. jeg hallucinere nogen gange. jeg fandt på det i forbindelse med mit første møde med sammael, og min tilgang til okkultismen, og fordi jeg var ny i miljøet, kunne jeg ikke kende forskel på en hallucination og en entitet, og det gjorde at jeg i et halvt år ikke fik sovet mere en 4 timer hver nat, 6 hvis jeg var heldig. så jeg fik den ide at det måske var overnaturlige energier der holdt mig vågen.
ideen var og hold nu fast at på en eller anden måde kaste en beskyttelses magi over min seng, og der efter udranse den.
så jeg sad og kiggede der her dokument igennem og fik den ide at man ved hjælp af 4 algiz runer og en Ehwa rune kunne give senge rammen en beskyttende effect, og ved hjælp af sowilo og ingwas runenerne kunne styrke denne formular, problemet ligger i at skjoldet stadig kun ville være 2 dimensionelt og jeg regner med at være nød til at minimum 3 dimensionel for at virke.
jeg har tænkt mig at skære runerne ind i min sengekant ved hvert hjørne jeg er ikke så meget for at skære i mit loft eller gulv nogle ideer til hvordan man ellers kunne gøre