Hej alle
Så var der igen bogudsalg i helligåndens kirke på strøget, deriblandt en sektion med okkultisme
Jeg måtte simpelthen bruge penge på ikke mindre end 6 bøger til hver 35 kr
her er titlerne - er der nogen som kender dem, vil jeg gerne høre jeres erfaringer
Af Bulwer-lytton : Zanoni - A rosicrucian tale (bagpå står der at det er en gennemarbejdet og studeret bog, som dog er fiktiv: direkte står der "The eternal conflict between head and heart which can and must be solved through spiritual Initiation is played out in this highly readable, fictional - but well-researched - account of Rosicrucians during the dramatic days of the French Revolution..."
Af Margot Adler : Drawing down the moon - witches, druids, goddess-worshippers, and other pagans in america today
Af Robert Keith Wallace : The physiological effects of trancendental meditation - a proposed fourth major state of consciousness
Af Irene Silverblatt : Moon, sun, and witches - Gender ideologies and class in Inca and Colonial Peru (ja jeg ved ikke helt... syntes bare godt om uddybningen af titlen om inkariget og peru XD)
Af Atrhur Edward Waite : The pictorial key to the tarot (jeg så den og kom i tanker om at jeg havde netop det sæt derhjemme)
Af Bhagwan Shree Rajneesh : The book of the secrets (her måtte jeg også ty til bagsiden for at få en ide om hvad det var: "In extremely clear and understandable terms, a spiritual master tells how to enter the deepest realms of meditation through the Eastern way of tantra...")
Så hvad siger I? Har jeg købt en håndfuld pladder eller lyder det spændende? Jeg har det egentlig lidt skidt med at købe bøger som jeg sandsynligvis ikke får læst før om mange år XD men er da villig til at låne ud, hvis interessen er der
//Maiken