Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Et pudsigt tilfælde??? Lør Feb 27, 2010 12:33 am
oooook... jeg er ved at lære mine Tarot-kort at kende. I den forbindelse gennemgår jeg hver anden aften en øvelse, hvor jeg trækker to trumf-kort og sammenligner dem.
Her til aften trækker jeg så Death og The Lovers.... naaah tænker jeg. Det par har jeg ikke lyst til at sammenligne igen. For samme par trak jeg også for to dage siden. Jeg blander kortene igen - og i stedet for at brede kortene ud i en vifte, og trække to kort vilkårlige steder i viften, tager jeg de to øverste. Som er... Death og The Lovers... What are the odds!!!
Og faktisk - lidt tidligere på aftenen har min hustru og jeg skændtes... Ret så meget faktisk...
Oh well - tænkte bare jeg ville dele det med jer
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Et pudsigt tilfælde??? Man Mar 01, 2010 10:21 am
Det er de der tilfælde hvor jeg vil sige at en højere magt har givet en form for tegn ^^ kender det med mine runer
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Et pudsigt tilfælde??? Tirs Mar 02, 2010 2:44 am
Tusind tak fordi du gad dele dette med os, Fentowers!
Jeg er enig med Fate. For erfarne mennesker indenfor brugen af tarot er sådanne små "scenarier" ganske almindelige, men selv for de endnu uerfarne forekommer de. Kortene indeholder jo selv deres egen kraft (dette er endnu et aspekt af det vi kalder Naturlig Magi) via sympati i form af deres symbolik, så selv om kraften af deres brug er mægtigere i hænderne på et erfarent individ, så er de stadig kraftfulde nok på egen hånd, til at præsentere sådanne små "overraskelser" - hvilket kan være små-chokerende såvel som ganske underholdende for de, der endnu ikke har erfaret noget sådant forholdsvis hyppigt.