Hey alle Jeg er lige pt i gang med at undersøge noget om Fallen Angels. Men kan kun finde noget om lucifer (satan) og hans historie. Det jeg gerne vil vide er, Hvad er en Fallen angel, hvad kan de, og hvad er det der gør dem til det de er? Hber der er nogen der kan hjælpe mig med dette
Kh. Akari
Angelus
Antal indlæg : 12 Join date : 08/02/14 Age : 26 Geografisk sted : Midtjylland
Emne: Sv: Fallen Angel Ons Feb 12, 2014 9:44 am
Hej. Jeg kan se, at det er længe siden, at du lavede indlægget, men jeg har nu tænkt mig at svare alligevel. Fallen Angels eller faldne engle, som de kaldes på dansk, er engle, som er faldt fra himlen. Grundene til faldt kan være utallige. Men langt de fleste af de faldne engle fulgte Lucifer og det blev grunden til deres fald, men ikke alle. Nogle af de faldne engle faldt af andre grunde. Jeg er lige blev færdig med at læse om en engel, der faldt pga. kærlighed. Jeg ved ikke, hvad de faldne engle kan, men jeg tror noget af det samme, som engle. De faldne engle har sorte vinger istedet for hvide. Det er, hvad jeg ved. Håber at det hjælper.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Fallen Angel Ons Feb 12, 2014 11:36 am
Tak for svaret Selvom jeg fandt ud af det den gang Det er fra min gamle bruger, jeg skrev tråden. Men tak for det
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Fallen Angel Ons Feb 19, 2014 5:33 pm
Historien om faldne engle eller skabninger som i kræft af deres handlinger falder fra en tidligere status er jo en ur-gammel idé. Hvis du mangler noget hygge læsestof kan jeg anbefale ''Paradise lost'' af John Milton.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Fallen Angel Ons Feb 19, 2014 6:03 pm
Den vil jeg da gerne snuse i Men det må blive når jeg har råd til den. Står atter helt i minus på kontoen Men taak
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted