Emne: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 5:57 pm
Viste ikke lige hvor dette enme skulle hen.
Min veninde og jeg har opdaget en cirkel ved en kirkegård. cirklen ligger lige ved hendes hus, Cirkelen består af væltede gravsten, fra kirkegården. Her idag, med det store tordenvejr har hun set ca ti sortklædte mennesker i cirklen, (hun kan se det fra sit vindue hvor hun bor) vi har en fornemmelse af at de er ude på dårlige ting. så vi ville høre jer, om hvad der skal gøres.
kh. Akari og Shinobu
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 8:05 pm
Hvilken kirkegård var det?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 8:26 pm
Grøndalslund kirkegård i rødovre
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 8:43 pm
Hvorfor tror du det er satanisme? det kunne lige så godt være hekse...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 8:49 pm
Jeg tror ikke hekse kunne finde på at tage gamle gravsten og bruge dem til en stor cirkel. derfor tror vi det kunne være satanister. ikke fordi der er noget galt med satanisme
Fate
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tirs Jun 15, 2010 10:22 pm
Kunne "onde" hekse jo godt finde på... Syntes ikke det skal udelukkes da det sagtens kan være... En form for kult er det hvertfald, hvilken slags det er, er svært at sige da mange gamle kirkegårde jo er indviget jord i en eller andet form... Mener der er en kirkegård i Viby omkring Århus egnen hvor jorden er indviget til nogle druider hvor der er nogle engang imellem...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 7:18 am
jeg ved ikke om onde hekse bruger sataniske symboler?
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 11:16 am
Har du vært i nærheten av denne sirkelen når den ikke er i bruk og "kjent / følt" på energiene der?
Nå vet ikke jeg hvor empatiske dere er, men jeg vil tro at nesten hvem som helst vil føle skikkelig "tunge" energier.
Eller dere vil føle ubehag med å være på stedet. Ubehaget kan gi seg tilkjenne gjennom at dere blir "tunge" i Hodet, hodepine, kvalme, svimmelhet osv. Slike "symptomer" kan være en god indikasjon på at det er "mørke krefter" i sving.
Jeg ble litt nysgjerrig på denne sirkelen. Har du mulighet til å ta bildet av stedet? Gjærne flere bilder fra forskjellige vinkler og legge ut her på forumet?
Blessed Be! Fullmåne
Sidst rettet af Fullmåne Ons Jun 16, 2010 6:12 pm, rettet 1 gang
Fate
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 11:42 am
God idee Fullmåne
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 11:51 am
hey fullmåne
Ja har været der et par gange, og har mærket en ret så tung energi på området. Jeg har også prøvet at gå ind i selve cirklen hvor der står en midter sten, og der følels det som om der strømmer en ret kraftig og tung energi fra, jeg kan kun stå der i meget kort tid for bliver utroligt træt, for ondt i hovede og og dårlig. Jeg har oplevet at hver gang vi er der, min veninde og jeg, føler jeg vi bliver overvåget, det går os bange, og vi går altid meget hurtigt væk igen. Jo vil da meget gerne tage nogle billeder, og se om jeg kan lægge dem ud ellers finder jeg på noget.
K.H. Akari
p.s. det er anden gang jeg skriver samme besked her, men den første viste sig aldrig i tråden :/
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 5:13 pm
Jeg er også meget interesseret i at se billeder. Det vil i hvert fald gøre det lettere at tage stilling til, hvad cirklen evt. drejer sig om. Men idet de fleste magiske cirkler er generelle, hvad enten de bruges til positive eller negative formål, er man ikke nødvendigvis i stand til at dømme, hvad cirklen blev anvendt til blot via at se den. Dog er der mere "specifikke" cirkler til mere destruktive formål, såsom hvad Levi kaldte The Goetic Circle (der kan læses mere om denne dystre cirkel i hans klassiker, Dogme et Rituel de la Haute Magie). Hvis der er tale om en sådan, så er det en helt anden sag!
Ser frem til at se billeder, i hvert fald...
Tesposinus
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 6:07 pm
Hejsa alle sammen Med al respekt Akari, så tog jeg mig den frihed at gå en tur ned på kirkegården i dag, efter jeg havde læst dit indlæg her. Da jeg selv er bosat i rødovre, og oven i købet tæt på grøndalslund kirke, syntes jeg, at jeg ville kigge på det selv. Jeg havde intet hørt om hærværk og væltede gravsten på kirkegårde i rødovre, og jeg vurderede, at hvis din veninde kan se det fra sit vindue, måtte denne cirkel ligge temmelig tæt på kanten af kirkegården, så jeg tog en gåtur omkring.
Jeg så ingen tegn på sådant hærværk, men muligvis har jeg misforstået dig. Det er sandt, at der er en cirkel på kirkegården, som ligger lidt ud til kanten og muligvis kan ses fra beboelsen i nærheden, og ja, der er da gravsten i en cirkel omkring denne cirkel af græs. Dog er denne cirkel det anonyme gravsted, og der lå adskillige blomsterbuketter på græsset.
Generelt fandt jeg kirkegården utroligt behagelig at gå omkring på - faktisk næsten meditativ, og der var fugle og egern og liv i alle former - jeg vil dog indrømme, at da jeg kom op til den føromtalte anonyme gravplads, var der stor mangel på fugle. Ingen fugle fløj over området, ingen fugle puslede i hækkene, og den smule fuglefløjt man kunne høre, var langt fra stedet, så jeg skal ikke afvise, at der har foregået noget okkult på dette sted.
Hvis du kan tage billeder af det, du omtaler, ville jeg sætte stor pris på det
Desuden, hvad foretog disse sortklædte mennesker sig, da de gik omkring i cirklen? det kunne jo hænde, at det var sørgende familiemedlemmer, som havde årsdag af en art med en afdød?
Igen, jeg mener intet ondt med dette her, jeg vil bare gerne have det hele afklaret
Alt godt - MT
Fullmåne
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 6:28 pm
Hmm... Hvis jeg oppfatter deg riktig M_t, "kan" det være at det er noe negativt med denne sirkelen.
Jeg har sett fra andre steder, der det bedrives mørke okulte aktiviteter, at både dyr og fugler skyr området. Så akurat denne observasjonen indikerer mørk aktivitet...
Akari & M_t: La dere merke til om det var noen symboler i, eller omkring sirkelen? Eventuelt steiner som bar krittmerker? Offerstein...?
*følger spent med fra sidelinjen*
Fullmåne
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 7:11 pm
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det vitterlig er denne cirkel, Akari også omtaler, men den cirkel jeg så på, havde ikke nogle underlige tegn.. Hovedstenen for den anonyme gravplads havde et kors indgraveret, og de gravsten, som lå udenfor cirkelen, hvor folk ikke var anonyme (disse gravsten danner dog stadig en cirkel i sig selv) havde så vidt jeg kunne se, ikke andet end de sædvanlige inskriptioner på...
Jeg venter spændt på at høre mere fra Akari
Fullmåne
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Ons Jun 16, 2010 10:15 pm
Hmmm... Enten lider vi alle av en overivrig fantasi... Eller... det viser seg etterhvert at det ER et eller annet muffens som skjer på denne kirkegården
Venter spent på avsløringen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tors Jun 17, 2010 12:58 pm
hey cirklen ligger i skoven. kan hvis det er mødes en dag og vise den. Min veninde fortalte mig at da hun så de sortklædte mennesker, opdagede de hende og tog et stort pentagram op. (satanisk som nogle vil sige) men hvis jeg ikke tager meget fejl, har jeg hørt at det tegn også står for guden i wicca? jeg vil ikke sige det gør, har bare hørt det. jeg var der desværre ikke selv den dag, min venninde så dem. Men skal snart der over af her en af dagene. så kan tage billeder eller evt mødes, da jeg selv bor i kanten af vanløse
Fate
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tors Jun 17, 2010 8:16 pm
Der må jeg rette dig stort Akari. Pentagrammet har kun i få tilfælde noget med satanisme af gøre. Jeg har selv en tattoo af et pentagram over mit hjerte og det symbolisere de fem elementer for mig og det gyldne snit i matematik samt da vinci's Mennesket... Pentagrammet er faktisk et gammelt kristent symbol som nogle satanister bare har vendt på hovedet og kaldt for sit eget... Pentagrammet kan betyde rigtig mange ting... Pentagrammet ses nemlig også tit i Wicca som du selv siger, men ved ikke om det står for guden... De må vi høre de Wicca kyndige folk om ^^
Fullmåne
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Fre Jun 18, 2010 10:41 am
Nå er jeg absolutt ikke wiccaner, men jeg vet så pass mye om deres relgion, at jeg kan si med sikkerhet at Akari har rett. Et omvendt pentagram innen wicca symboliserer Den Hornede Guden. (Og det har absolutt ikke noe med djevelen å gjøre, da wiccanere ikke tror på djevelen!)
Innen satanismen bruker de forskjellige "typer" omvendte pentagram med litt forskjellig betydning. Men de symboliserer alle enten Satan eller andre mørke demoner.
Fullmåne
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Fre Jun 18, 2010 10:44 am
Akari: Glemte å spørre om på hvilke tidspunkt de er observert i denne gravsirkelen?
Nå har det nettopp vært mørk måne...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Fre Jun 18, 2010 11:23 am
Jeg siger heller ikke at et omvendt pentagram lige er satanisme men det der nogen der mener (de fleste er dem der overhovedet ikke ved hvad et pentagram betyder :/ ) Den dag min veninde så dem, var her hvad i mandags mener jeg, da der var et meget stort tordenvejr der kom ret pludseligt. Hun ved mere om, og kan se om hun ikke lige kan skrive her ind og fortælle hvad hun præcist så. Jeg gengiver kun hvad hun har fortalt mig, af hvad hun så de dag.
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Lør Jun 19, 2010 4:13 pm
Ikke for at bevæge mig for langt væk fra den egentlige tråd, men til Akari:
Som Fate skrev, er pentagrammet ikke på nogen måde oprindeligt tilknyttet ondskab, på trods af denne almene misforståelse. Pentagrammet er et meget gammelt okkult symbol, og det har været brugt i magi - både positivt og negativt - igennem lang tid. Qabalistisk er det den geometriske figur for planeten Mars, men symbolet er tillige den perfekte balancering af de 5 Elementer (læs evt. indlæggende omkring LBRP for at høre mere om pentagrammet), Ånd-Elementet værende toppunktet og derved hævet over de mere "håndgribelige" Elementer. Dette viser det åndelige over det materielle, da de fire Elementer dannede (i sidste ende) fysisk eksistens. Men alle fire udsprang af Ånd-Elementet - det æteriske aspekt af Prima Materia - og derfor er dette det reneste og højeste af de fem.
Vender man derfor pentagrammet på hovedet, er der tale om invertering af det åndeliges vigtighed, og man repræsenterer det materielle over det spirituelle. Derfor knytter man sig til negative æteriske energier/kræfter via denne brug, men det kan også gøres i god brug. Som Fullmåne skrev, benyttedes pentagrammet også ikke-negativt i en inverteret form som repræsentation af Den Hornede Gud, men det ændrer stadig ikke på symbolets dragen på negative energier i denne placering, men bruges de konstruktivt, kan de bringe noget godt med sig. Som et eksempel:
Billederne ovenover er forsiden og bagsiden af et segl/en talisman fra Barretts The Magus, der beskytter bæreren mod alskens ondskab. Men som I kan se, bærer bagsiden et inverteret pentagram. Hvordan kan dette bringe noget godt med sig, hvis et omvendt pentagram er tilknyttet negative kræfter? For det første er pentagrammet et kraftfuldt beskyttelses symbol, uanset hvordan det vender. Dertil er dette omtalte pentagram (som tillige bærer YHVH navnet i dets arme & ben) omringet af en cirkel, hvilket illustrerer indespærring af negative energier. Derved gøres der brug af pentagrammets beskyttelseskræfter samtidigt med indespærring af destruktive kræfter for at gøre dem magtesløse. Dette er blot en kort og grov gennemgang af denne "medaljon", men dette skulle gerne give et eksempel på, hvordan dette inverterede symbol kan bruges konstruktivt.
Så hvis der har været individer i sorte kåber, der benyttede et pentagram, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med ondskab eller praktisering af sort magi. Slet ikke de sorte kåber, da dette er en almindelig farve i magiske praktiseringer, da den symboliserer det materielle - den lave eksistens vi arbejder på at bevæge os op fra.
Håber dette kunne bruges til noget i henhold til vores tråd her.
Tesposinus
Fullmåne
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Søn Jun 20, 2010 7:29 pm
Spennende lesning, T! Lærer stadig noe nytt her inne på forumet
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Man Jun 21, 2010 12:24 pm
Er kun glad, hvis al min plapren kan bruges til noget. Jeg lærer tillige masser af nye og spændende ting herinde så skriv løs, folkens!!
T.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Tors Jun 24, 2010 4:15 pm
Så kom vi i skoven og fik taget nogle billeder. For god ordens skyld skal jeg sige, at jeg personligt ikke følte de stærkeste energier der. Jeg fik godt nok en smule hovedpine af at være der, og den forsvandt det øjeblik jeg kom udenfor skoven igen, men det var det. Vi mødte samtidig en ung mand med to hunde, og hundene var glade og legesyge og reagerede ikke på noget der, og så vidt jeg ved er dyr meget sensitive.
Nuvel.. jeg har hele 17 billeder i alt, jeg vil nøjes med nogle enkelte: https://2img.net/r/ihimizer/i/steniskov005.jpg/ Dette er den eneste gravsten, hvor der faktisk er tekst på... der er vist to andre, hvor man kan se, at det plejede at være gravsten, men teksten er blevet slået af.
https://2img.net/r/ihimizer/i/steniskov004.jpg/ Dette er billedet af cirklen som jeg bedst kunne komme til at tage det. Bemærk at der er flere sten ud imod stien end der er på den anden siden af midterstenen, som er det næste billede.
https://2img.net/r/ihimizer/i/steniskov007.jpg/ Dette er midterstenen. Ingen specielle tegn eller noget, og det ligner ikke en gravsten, blot en stor klump granit. Dog ligger den maks halvanden meter fra et "væltet" træ... det er roden af dette træ som kan ses øverst i billedet.
https://2img.net/r/ihimizer/i/steniskov011.jpg/ Disse bundter lå der to af i nærheden af cirklen. På båndet er der et mærke af et træ i "guld". Fjeren var vist ikke en, der lå der med vilje, men en, en due havde valgt at tabe. Selve bundtet bestod så vidt jeg kunne se, hovedsagligt af vissent lyng, som sikkert har været friskt da det blev lagt ud i sin tid. Derudover var der vist en eller to små grene i hvert bundt ca i midten, men hvad det var for en sort, det ved jeg ikke.
https://2img.net/r/ihimizer/i/steniskov014.jpg/ Dette sidste billede er det, som forundrede mig mest. Fire sten lagt i en tydelig firkant op af et væltet træ, hvis bark var voldsomt mishandlet. Umiddelbart mener jeg, at det var et grantræ, men jeg ville ikke satse livet på det ;) Jeg overvejede om et dyr eventuelt kunne have forårsaget mishandlingen af barken, men det ser mere ud som om det er hakket i.
Men jeg må vist nok skuffe jer, hvis I planlægger et smut til rødovre for at se det med egne øjne. På vej fra stedet mødte Akari, hendes veninde og jeg nemlig en af dem, som arbejder på kirkegården. Jeg valgte at stille denne kvinde et spørgsmål om, hvor gamle gravsten endte henne ad, idet vi lige havde set nogle ligge inde i skoven (og jeg forklarede hvorhenne selvfølgelig). Hun sagde, at stenene normalt bliver smidt et helt andet sted hen og ville sende nogen op og kigge på det, og eventuelt rydde lidt op. Så jeg er bange for at have gjort disse okkultister en bjørnetjeneste ved at besøge deres cirkel og stille spørgsmål.
Jeg beklager at det blev links, men billederne virkede ikke, så det må blive sådan her...
ser frem til at høre jeres tanker Alt godt - MT
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Satanisme på kirkegård Søn Jun 27, 2010 7:34 pm
Nu har jeg kigget lidt på de billeder og jeg må tilstå som nekromaner at jeg virkelig ik ka se noget underligt ved de "sten" på nær gravstenen. jeg har snakket med min kæreste om dette og hun er også meget inde i den her verden og vi stiller os selv de samme spørgsmål.
Kære forum-bruger jeg ber jer om at svare på disse spørgsmål hvis i kan.
hvor langt lå stenene fra kirkegården for, mig og "Luna" har ik ku se den endten fordi den er taget med ryggen til eller for langt væk fra kirkegården.
Da det er kun er 1 sten som faktisk ligner en gravsten kan det være en påkaldelse af en ånd. men da jeg ik har været der så har jeg ik ku mærke energier/etc derfra. og der giver ik mig nogle mening i at de har slæbt så mange granit/mamor sten så langt bare for det.
for at gøre en kort historie lang ( eller hva det omvendt?). Det har ik været satanister da de ikke arbejder på den måde (hæng mig på korset hvis jeg tar fejl) men at det godt ku være nekromanere/onde hekse da de har en god tendens til at lige rydde op efter brug og de vil helst ikke ses i "aktion". og cirklen ku godt indikere på en ånde fremmaning især når det har været i skoven da der mest fred og ik kommer særlig mange om natten + at energierne i skoven er så rolige i forvejen at det ville lave en "dække" over den dårlige energi som bliver brugt i sådanne ritualer.
M_T hvordan reageret hende som arbejdede der? fordi for mig lød hun ik særlig overrasket (var der dog ik så ka jo ik være sikker). for det andet. ja, hvor langt lå stedet fra selve kirkegården??...