Antal indlæg : 46 Join date : 06/08/10 Age : 42 Geografisk sted : sydhavsøerne
Emne: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 7:28 am
I min iver over de saglige indlæg på siden glemte jeg alt om det med introduktionen, så tak til administratoren for at minde mig om det
Jeg er quinde på 27, der gennem hele livet har haft taget stor del i den okkulte verden. Ånder har fulgt mig lige så længe jeg kan huske, både gode og mindre behagelige. Jeg prøver til stadighed at udvikle mig inden for okkulte område og pt. er det runer, der skal udforskes, da ase- og vanetroen har fået tag i mig.
I skrivende stund er jeg også ved at anlægge en urtegård, for at videreudvikle mit arbejde med urter og lægeplanter til både magi og i dagligdagen.
Jeg har higet og søgt efter et godt og seriøst forum, hvor man kan få nogle gode debatter, råd og vejledning og nogle at dele sine interesser med. Nu ser det ud som om, det endelig er lykkedes at finde det.
Jeg læser til SSA med fokus på psykiatrien, har en dejlig familie bestående af mand og 2 børn og træner brugshunde.
Det var en kort introduktion til, hvad der rører sig i min tilværelse lige nu.
Må guderne være med jer StormNat
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 9:55 am
velkommen til
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 11:52 am
Hjerteligt velkommen til foraet og tusind tak for den detaljerede introduktion! Må du nyde dit medlemsskab her på foraet og finde god udveksling af viden & erfaring, evt. hjælp til spørgsmål du end måtte have samt godt samvær med andre okkultister. Vi er glade for at have dig blandt os!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Lynx
Antal indlæg : 109 Join date : 13/06/10 Geografisk sted : Svendborg
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 12:48 pm
Velkommen, StormNat!
Jeg er sikker på, at du vil nyde dit ophold herinde. Min opfattelse er, at alle gerne vil hjælpe hinanden. Det er sjældent at møde SÅ meget venlighed og hjælp på foraer, som man kan få herinde.
Så velkommen til.
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 1:15 pm
Velkommen inn på forumet, StormNat!
Jeg savnet introduksjonen din, og vips så var den her
Ser at vi to har mye felles. Runer og urter (Samt at jeg har drevet aktivt med brukshunder i over 20 år, men nå er jeg uten hunder for første gang i livet)
Jeg ser frem i mot videre utveksling av kunnskaper.
Fullmåne
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 3:12 pm
Velkommen til
Glæder mig til at høre mere til din viden om runer og urter da det også er noget jeg går op i ^^
Knus Fate
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 6:10 pm
Hjertelig velkommen på OS Det er altid dejligt at se nye ansigter herinde, og jeg glæder mig til at læse mere om dine kundskaber
Alt godt - MT
StormNat
Emne: Sv: StormNat hilser jer Søn Aug 08, 2010 7:37 pm
Tak for alle jeres varme velkomster.
Det gør mig endnu mere forvisset om, at jeg er havnet det rigtige sted.
Moon
Antal indlæg : 50 Join date : 09/03/09 Age : 43 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: StormNat hilser jer Man Aug 09, 2010 11:53 am
Ja velkommen StormNat. Jeg selv er også meget interesseret i urter, og i det hele taget planter. Jeg er dog stadig blot på begynder stadiet hvad det angår:)
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: StormNat hilser jer Man Aug 09, 2010 9:14 pm
Hjerteligt velkommen fra mig også StormNat. Jeg håber debatterne her på forummet vil bringe dig lige så meget glæde og indsigt i livets mystrerier, som det har givet mig
StormNat
Emne: Sv: StormNat hilser jer Man Aug 09, 2010 9:18 pm
Tak skal I have.
Jeg føler mig allerede rigtig godt tilpas på forummet
Jeg bruger en del tid på at suge en masse visdom ud af indlæggene om de forskellige emner, og jeg er sikker på jeg skal få gjort godt brug af debatterne.