Hej Alle
Jeg er igang med at undersøge Runer i forskellige retninger af verdens brug, for ligsom at finde så meget som muligt om dem før
jeg sådan rigtig går igang med dem, en masse læse arbejde på nettet mm og jeg har læst et sted kan ikke lige huske hvor præsist, men jeg læste at en v'lv i gamle dage havde en personlig rune..eller rettere en rune tilknyttet personen som vølve og at dette var denne rune de søgte styrke mm hos når de udøvede seid mm. det var så vidt jeg forstod på det at denne rune var en form for et totem eller sådan, den skulle vist
være den rune de blev mærket med og som var indgraveret i deres redskaber eller sådan.
men det jeg selvf godt vil vide er - Hvordan finder man ud af vilken rune der er ens personlige rune???
er der nogen der ved dette eller ku ha en ide om hvordan man muligvis ku finde ud af det??
Jeg har selv tænkt lidt over det og hvis ingen ved det, tænkte jeg om det mon er muligt at søge den evt i en astral rejse eller på anden måde,
tror i dette ville være muligt, eller går man simpelthen efter hvornår man er født eller ligende??
MVH splitfire