Emne: Mit Midlertidige Fravær Man Mar 16, 2009 9:39 am
Hej alle!
Jeg ville bare hurtigt fortælle, at jeg beklageligvis vil være lidt fraværende de næste par dage, måske de næste par uger, idet jeg skal til Tôkyô, og jeg ved ikke lige, hvor meget internet tid jeg har. Men såfremt jeg har rigeligt af det her og der, skal jeg naturligvis med glæde poste på foraet. Jeg ville blot gøre jer opmærksomme på det, hvis I nu ikke skulle høre fra mig de næste to uger ca.
Ser frem til at skrive med jer alle igen, og giv den endelig god gas i mellemtiden!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: I'm back!!! Tors Apr 02, 2009 11:39 am
Hej alle sammen!
Ja, så er jeg tilbage igen! Og i mere end én forstand... jeg er nemlig i Danmark lige nu! Er lige på besøg for at hilse på familien osv., men hvor længe jeg bliver ved jeg ikke endnu. Måske kun til i slutningen af april, men der er en god chance for, at jeg bliver her til sommer. Det kommer lidt an på, hvad jeg finder ud af. Men såfremt jeg skulle blive i DK indtil august, så må vi da lige se, om jeg ikke kan arrangere den skovtur, som der blev snakket om herinde på Occultus Scientia.
Nu da jeg er tilbage, vil jeg straks se på at få indhentet de forskelige indlæg i diverse emner.