Antal indlæg : 10 Join date : 22/02/11 Age : 32 Geografisk sted : Vestsjælland
Emne: HALLØJ! :D Tirs Feb 22, 2011 9:33 pm
- Hej alle jer! Vil lige forklare mit brugernavn: Blizztard er en blanding mellem Blizzard - som er et kæmpe spil-firma, fx. har de produceret World of Warcraft og Diablo. Også har jeg trukket det sammen med retard - som gør navnet lidt til en joke. - Eftersom jeg er World of Warcraft nørd.
MEN udover det, så er jeg en pige på 18 somre. Jeg bor på Vestsjælland med min mor, to søskende og sted-far. Jeg studere lige for tiden til pædagog, hvor jeg vil have med unge at gøre.
Med hensyn til hvad jeg laver her på siden, er det for at møde ligesindede Jeg er igang med at sætte mig ind i wicca, og prøver så godt jeg kan at leve efter Guden og Gudindens ønsker. Vil ikke kalde mig selv wiccaner, da der sikkert er en masse jeg ikke ved endnu. Men tror da, at jeg er godt på vej! I lang tid, har jeg interesseret mig for runer, tarot-kort, meditation osv. Men er først nu begyndt at gå rigtig ind i det - da jeg først nu har fået modet til det. (Har været mere eller mindre, de sociale-normer tro).
/Peace out - And blessed be!
Tigerlilli
Antal indlæg : 35 Join date : 25/10/10 Age : 49 Geografisk sted : Sydsjælland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tirs Feb 22, 2011 9:47 pm
Hej Blizztard
Velkommen til forummet
Blizztard
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tirs Feb 22, 2011 10:20 pm
Takker!
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tirs Feb 22, 2011 10:23 pm
Hej med dig, og velkommen til Kan fortælle dig, at du ikke er den eneste med hang til WoW, da jeg selv har spillet det i godt 2½ år nu...( hold da kæft det er egentlig længe jeg har levet med den byrde )
Men ja, rigtig hjertelig velkommen, håber du finder dig godt til rette alt godt -MT
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tirs Feb 22, 2011 11:04 pm
Hjerteligt velkommen hertil
Er i øvrigt selv ex-raider (Night Elf Priest/healer) gennem 4 år på Bronze Dragonflight serveren
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 12:44 am
ja velkommen til
Titan
Antal indlæg : 14 Join date : 16/02/11
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 2:00 am
Hej Blizztard og byder dej også hjertelig velkommen her Selv er jeg nu ikke til WoW men nok mere til Counter til tier..Men lyder nu spændende også
Calendula
Antal indlæg : 38 Join date : 18/05/10 Age : 51 Geografisk sted : Vest Sjælland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 6:47 am
Velkommen herinde også
Jeg spiller også en del wow dejligt spil
Blizztard
Emne: :D Ons Feb 23, 2011 8:49 am
Tusinde tak alle sammen! Er rart at blive budt velkommen
Hvilke server spiller i så på? jer der har hang til WoW? ^^
- MT, tror også jeg har spillet omkring 2½ år. Måske længere xD - Fentowers, hvordan kan det være du er ex-raider? :b -Titan - har prøvet at spille det! Men er simpelthen så dårlig til det, så selv min meget tålmodige fætter, rystede på hovedet af mig
Calendula
Antal indlæg : 38 Join date : 18/05/10 Age : 51 Geografisk sted : Vest Sjælland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 10:54 am
Jeg spiller mest på Al`Akir
Blizztard
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 4:09 pm
Der har jeg spillet alli! hehe.. Men da jeg ikke kendte nogen på serveren, lavede jeg en et nyt sted. Spiller selv på Dentarg ^^
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 4:30 pm
Velkommen til
Desværre kan jeg ikke sige at jeg spiller WoW, men jeg har da spillet Diablo (spiller ikke mere).
Med hensyn til dine Wicca interesser, så ved jeg at der er nogle her som også har kigget lidt på denne religion. Selv har det fået mig til at tænke en del over det religiøse, men er dog ikke Wiccaner
Vh
LKN
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 6:11 pm
kilrogg serveren her og bliver der nok også, fordi alle de venner, som jeg kender der spiller wow, spiller horde... gider jeg ikke - jeg er night elf næsten hele vejen XD
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: HALLØJ! :D Ons Feb 23, 2011 11:22 pm
Ex-raider... fordi jeg til sidst brugte alt for lang tid på spillet i forhold til, hvad der var sundt. Typisk 50 timer eller mere om ugen.
Desuden havde jeg - da jeg stoppede - set næsten alt hvad der var at se i spillet. Havde været overalt - set hver eneste instance, fightet og nedlagt alle bosser på nær Algalon the Observer - den sidste boss i Ulduar. Så der var ligesom ikke rigtigt mere at opleve, og alle boss fights begyndte at blive ren rutine for vores guild...
I øvrigt kan jeg anbefale at læse denne artikel, som en af mine gode irl venner har skrevet. Den rammer meget godt nøjagtigt samme proces og følelsesregister som jeg var igennem dengang.
Og Moonlight_tiger... det var faktisk også Killrogg jeg spillede på - ikke Bronz Dragonflight... Huskede forkert
Moonlight_tiger
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tors Feb 24, 2011 12:37 pm
træls fentowers... men meget sjovt det var kilrogg du spillede på Jeg kan slet ikke komme til at raide - folk er ikke villige til at tage medlemmer ind i en guild, hvis de ikke kan garantere, at de kan radie 3 bestemte dage om ugen klokken 19-23/24 stykker... og det duer bare ikke når man studerer... Så derfor
oh well, nu blev det her til en hel diskussion om WoW Det var jo ikke meningen
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tors Feb 24, 2011 3:17 pm
Hjerteligt velkommen til foraet, Blizztard - og beklager den lidt sene velkomst fra min side. Tid til internettet er ikke, hvad det har været disse tider. Men et stort velkommen til Occultus Scientia skal du have fra mig også, uanset hvor forsinket det end måtte være!
Selv er jeg beklageligvis nødt til at skille mig totalt ud fra flokken, idet jeg ikke synes om online spil, da jeg er en historie/fortællings entusiast, så jeg synes bedst om at sidde og nyde et godt spil med en super handling HELT MUTTERS ALENE!!! Men RPGs kan man ikke andet end elske, hvis man synes godt om konsolspil (eller computerspil), især med masser af handling! Selv synes jeg rigtig godt om Dragon Quest (super populær serie her i Japan) og Final Fantasy (dog har de, siden nummer XII, været ret "tørre", desværre). Men ellers alt der har en super handling og et fedt gameplay - svært er det at finde spil bedre end Uncharted serien samt God of War serien!!!
Wow... jeg tror, dette er første gang, jeg nogensinde har skrevet om konsol- og/eller computerspil herinde - altså sådan på personligt plan.
Hjerteligt velkommen i hvert fald!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Blizztard
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tors Feb 24, 2011 9:10 pm
LKN: Har faktisk aldrig spillet Diablo :b Har dog spillet både warhammer online og aion ^^
Min tro er meget wicca inspireret. Meget i wicca, giver mening for mig. Men er rimelig videnskabelig anlagt samtidig - så det er lidt en blanding af det mest sandsynlige, og det jeg føler er rigtigt.
MT: hahah xD jeg er sq horde! Har dog fået en alli op omkring de 50. Men har ikke penge på min acc lige pt.. Min bærbar kører ikke særlig godt :b så vil gerne spare op til en stationær jeg selv samler! Ville være awesome.. Jeg ville også raide lidt, men kunne ikke love jeg sad ved skærmen på præcise tidspunkter. Synes nogle måske går lidt for meget op i det. Der er tit også rigtig meget fjendtlighed. Ved ikke med rp-servers godt nok
Fentowers: Det har jeg hørt en del historier om - WoW er jo også det spil, flest bliver afhængige af :s men forstår godt du så stopper, efter du stort set har ''gennemført'' spillet! Man kan komme ind i en rigtig ond cirkel med det, i hvert fald. Kender nogen der har droppet ud af uddannelser pga. det..
- Og ja, det blev vidst lidt WoW agtigt xD hehe. Men det er da også meget fedt, at man har mere tilfælles end man lige troede!
Moonlight_tiger
Emne: Sv: HALLØJ! :D Fre Feb 25, 2011 1:25 am
Blizztard skrev:
Min tro er meget wicca inspireret. Meget i wicca, giver mening for mig. Men er rimelig videnskabelig anlagt samtidig - så det er lidt en blanding af det mest sandsynlige, og det jeg føler er rigtigt.
Jeg har det på samme måde. Studerer nanoteknologi på universitetet, samtidig med at jeg går højt op i det okkulte. I starten betegnede jeg mig selv som wicca, men som jeg kom ind i flere diskussioner blandt andet herinde og på cyppen, gik det op for mig, at jeg vist havde misforstået noget, og jeg har måttet redefinere mig selv. Dejligt at vide at der er andre, som har de samme tanker
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Fre Feb 25, 2011 7:07 am
Jamen det kan jo være at vi skal starte lidt "debatter" om hvorfor wicca tiltaler os, men samtidig hvorfor der er noget som gør vi ikke vil kalde os wiccanere. Desuden synes jeg det virker som om at der er utroligt meget ved wicca, som stemmer overens med kabbalah og andre okkulte opfattelser.
Citat :
Dejligt at vide at der er andre, som har de samme tanker
Kan kun sige det samme
LKN
Blizztard
Emne: Sv: HALLØJ! :D Fre Feb 25, 2011 1:53 pm
MT: Lyder spændende! :b Nanotekonologi forbindes måske ikke særlig meget med det okkulte! hehe. Men ja altså, solen har jo altid været noget mystisk og en ting der aldrig vil forfalde - men vores sol er bare en gennemsnitlig stjerne. Den dør en dag, og lige pt. er den vidst i sine ældre år. Så en eller anden dag, bliver vi udryddet. Vi bliver støvpartikler når vores sol forvandler sig til en rød kæmpe.. Men tid eksistere samtidig ikke. Så der er en masse ting vi aldrig får svar på. - hvilke jo så resultere i religion, så finder vi på vores egne svar.. Men ja, gør ligesom wicca mere realistisk for mig.. For kan samtidig ikke tro på at det bare er det.. Så lever vi, så dør vi - total meningsløst :b det for træls..
LKN: ja, det kunne helt klart blive en spændende debat!
Thomas
Antal indlæg : 69 Join date : 11/05/11 Geografisk sted : Bornholm
Emne: Sv: HALLØJ! :D Lør Maj 14, 2011 11:35 pm
Fentowers --> Fed, fed artikel. Meget vel skrevet! Kender også godt spillet. Dog ikke SÅ indgående!
Jeg drømte engang jeg var en anden Jeg sov WOW!!!
Og nu vi alligevel er "tilbage" - down memory lane - vil jeg da have lov til, også, at sige: "Velkommen!"
Vh Thomas
Lucifer -BANDLYST-
Antal indlæg : 355 Join date : 07/04/11 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Sv: HALLØJ! :D Tirs Maj 17, 2011 1:11 am
Blizztard skrev:
- Hej alle jer! Vil lige forklare mit brugernavn: Blizztard er en blanding mellem Blizzard - som er et kæmpe spil-firma, fx. har de produceret World of Warcraft og Diablo. Også har jeg trukket det sammen med retard - som gør navnet lidt til en joke. - Eftersom jeg er World of Warcraft nørd.
MEN udover det, så er jeg en pige på 18 somre. Jeg bor på Vestsjælland med min mor, to søskende og sted-far. Jeg studere lige for tiden til pædagog, hvor jeg vil have med unge at gøre.
Med hensyn til hvad jeg laver her på siden, er det for at møde ligesindede Jeg er igang med at sætte mig ind i wicca, og prøver så godt jeg kan at leve efter Guden og Gudindens ønsker. Vil ikke kalde mig selv wiccaner, da der sikkert er en masse jeg ikke ved endnu. Men tror da, at jeg er godt på vej! I lang tid, har jeg interesseret mig for runer, tarot-kort, meditation osv. Men er først nu begyndt at gå rigtig ind i det - da jeg først nu har fået modet til det. (Har været mere eller mindre, de sociale-normer tro).
/Peace out - And blessed be!
Velkommen til Blizztard. Med venlig hilsen Chrode.