Antal indlæg : 50 Join date : 23/05/11 Age : 46 Geografisk sted : Karise Danmark
Emne: Solfjer lægger tarrot Tirs Maj 24, 2011 1:30 pm
Jeg vil gerne lægge tarrot her hvis nogle føler et behov for dette.
Det er en spændende udfordring for mig, da jeg godt kan lide at teste mine evner, et sted hvor folk har mulighed for at give mig et kærligt rap over nallerne hvis jeg siger noget sludder.
Så stil et spørgsmål hvis du tør gøre det i offentligt rum og jeg vil efter bedste evne og med respekt for privatliv lægge lidt tarrot. Bliver det FOR personligt, vil svaret komme som privat besked.
Thomas
Antal indlæg : 69 Join date : 11/05/11 Geografisk sted : Bornholm
Emne: Sv: Solfjer lægger tarrot Ons Maj 25, 2011 3:17 am
Hej Solfjer! "Blæser ind med vinden..." - og hvilken vind!
Jeg bruger selv kortene, og de hjælper mig meget til at forstå spørgsmål jeg står med. De er faktisk enormt tydelige i deres svar, når jeg spørger dem, for tiden... Men der er noget andet. En drøm jeg havde for år tilbage. Jeg har gået og tænkt på at dele den med jer herinde, lige siden jeg kom herind. Måske du, eller en af i andre, med jeres viden, kan hjælpe mig forstå hvad den handlede om?
Vh Thomas
Solfjer
Antal indlæg : 50 Join date : 23/05/11 Age : 46 Geografisk sted : Karise Danmark
Emne: Sv: Solfjer lægger tarrot Ons Maj 25, 2011 10:23 am
Thomas skrev:
Hej Solfjer! "Blæser ind med vinden..." - og hvilken vind!
Jeg bruger selv kortene, og de hjælper mig meget til at forstå spørgsmål jeg står med. De er faktisk enormt tydelige i deres svar, når jeg spørger dem, for tiden... Men der er noget andet. En drøm jeg havde for år tilbage. Jeg har gået og tænkt på at dele den med jer herinde, lige siden jeg kom herind. Måske du, eller en af i andre, med jeres viden, kan hjælpe mig forstå hvad den handlede om?
Vh Thomas
Ja ok det er ikke lige tarrot men kom bare med den.
Thomas
Antal indlæg : 69 Join date : 11/05/11 Geografisk sted : Bornholm
Emne: Sv: Solfjer lægger tarrot Ons Maj 25, 2011 12:51 pm