Hej allesammen.
Ja, som der står i emnet, så er jeg novice i det okkulte. Eller det vil sige, jeg har aldrig læst en bog om andet end lidt tarot. Men jeg har altid kunnet se. For mig er "ånder" en naturlig del af hverdagen. Ikke at jeg nødvendigvis kommunikerer med dem, men jeg kan mærke dem, eller "se" dem. Siden jeg var helt lille var der en meget ubehagelig kvinde der altid fulgte efter mig rundt i huset hos mine forældrer og jeg får kuldegysninger når jeg får forudanelser som viser sig at være korrekte (altså hvis jeg tænker på noget som altså ikke er korrekt så føler jeg ikke noget).
Jeg ligger tarotkort. Jeg har ikke den store øvelse endnu, men jeg lagde dem første gang da jeg var 11 og jeg var spot-on (lidt uhyggeligt for mig, så der gik nogle år før jeg gjorde det igen).
Jeg er healer. Jeg praktiserer på husbehov. Igen bruger jeg min evne til at "se" hvor folk har ondt. Ikke at jeg så sætter min finger lige der, men jeg kan sætte mine hænder på folks skuldrer og af en eller anden grund kan jeg se for mig hvor i kroppen de har smerter og besvær. Jeg har healet meget på en veninde som havde næsten kronisk lungebetændelse inden vi mødtes. Jeg holdt hende rask i over 9 måneder.
Jeg giver zoneterapi på husbehov. Vil meget gerne have uddannelsen. Her "ser" jeg ikke så meget, mine fingrer finder selv de ømme punkter. Jeg har en veninde som jeg gav en behandling. Hun hostede kraftigt i 3 uger, så meget at hun kunne smage nikotin selvom det er 4 år siden hun sidst har røget. Hun var så til en lungeundersøgelse, hvor lægen fortalte hende, at selvom hun havde røget i 10år (inden hun holdt op for 4 år siden...) så havde hun lunger som en der aldrig havde røget.
På trods af ovenstående er jeg skeptiker. Jeg tror at tro kan flytte bjerge og selvopfyldende profettier. Jeg mener man skal tage tingene med et gran salt, selv skeptisisme
Ja... Det var så "lidt" om mig