Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Destruktion af en talisman Ons Jun 22, 2011 5:59 pm
Jeg skal have min brugte talisman destrueret på enten den ene eller den anden måde, spørgsmålet er bare hvordan?
Den er lavet af noget så elegant, som helt almindeligt papir Så min overvejelse har været at brænde den som det eneste. Men er det en god idé, eller findes nogle anderledes ritualer som er til for destruere en talisman?
På forhånd tak
LKN
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Destruktion af en talisman Ons Jun 22, 2011 7:03 pm
Naturligvis bør du først destruere den æterisk ved brug af eksempelvis en lille inkantation (evt. i form af en bøn eller lign.). Du kan hertil også, hvis man er supporter af magiske operationer fra GD traditionen, banish talismanen med pentagram og hexagram ritualerne. Du kan evt. også holde den under rindende vand, da dette absorberer de æteriske energier.
Derefter kan du sagtens brænde den. Ild er et godt Element til fortæring og destruktion af ting.
T.
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Destruktion af en talisman Ons Jun 22, 2011 7:46 pm
Tesposinus skrev:
Naturligvis bør du først destruere den æterisk ved brug af eksempelvis en lille inkantation
Ah ja, det lyder til at være en god idé Så det kan vel være noget i stil med indvielsen af talismanen, bort set fra at man nu fjerner energien fra den. Lyder det rimeligt?
Tesposinus skrev:
Du kan evt. også holde den under rindende vand, da dette absorberer de æteriske energier.
Det er jo en ting som man høre mange steder, og det virker også. Det Bardon skriver omkring brugen af vand til renselse, vil jo være brugbart her. Der er bare lige den lille hale, at talismanen jo som sagt er af papir Men helt klart noget man kan bruge ved mere solide materialer