Emne: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Man Aug 01, 2011 4:16 am
Hej, alle!
Jeg ville blot gøre jer opmærksom på, at eftersom min hustru, svigerforældre og jeg rejser til Danmark i aften i anledning af vores velsignelses ceremoni samt bryllupsfest, vil jeg ikke være tilgængelig på foraet i ca. to uger. Vi flyver i aften omkring kl. 22:00, hvorefter vi så ankommer i Kastrup ca. kl. 10:00 i morgen (tirsdag). Derefter tilbringer vi en enkelt dag i hovedstaden, hvorefter vi så vender næsen mod mit gamle hjem i Nordjylland den 3.
Den 9. smutter vi til Italien for at nyde en super-kort bryllupsrejse på en 4 dage ca., og derfra rejser vi så hjem til Ôsaka igen.
Håber ellers I alle må have en god sommer, nyde fællesskabet og samtalerne herinde på foraet, og så ses vi om en 14-dages tid!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Man Aug 01, 2011 8:24 am
Held og lykke Og tillykke på forhånd
LKN
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Man Aug 01, 2011 10:35 am
rigtig god tur og tillykke
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Søn Aug 14, 2011 6:39 pm
Tusind tak til jer begge! Nu er jeg så tilbage, ceremonien var alle tiders, festen var pragtfuld og vores lille, korte bryllupsrejse til andetsteds i Europa var dejlig!!
Så nu har jeg ferieret rigeligt, og er klar på pinden igen. Og som en lille bonus... resten af mit okkulte "bibliotek" er blevet pakket i kasser og sendt fra posthuset her til Ôsaka, så de skulle gerne dukke op engang i løbet af denne uge! Det kostede ellers også lidt over 5.000 bananer!!! Men ak ja... ind imellem må pengepungen lide. Næste tur til DK bliver muligvis til næste Jul (2012), og så satser jeg på, at få resten af mine ting sendt herover. Men nu her i første omgang var det vigtigste mine bøger, mine DVD'er og mine konsolspil!!! En mand bliver ALDRIG for gammel til et godt video game!!!!!
Godt at være "back on the wagon" med jer alle herinde igen!
T.
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Søn Aug 14, 2011 8:49 pm
Velkommen tilbage
Og tillykke med fødselsdagen også forresten
LKN
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Man Aug 15, 2011 10:46 am
Velkommen tilbage T. Dejligt at du får alle dine bøger sendt til Japan nu, så kan du svare på endnu flere spørgsmål muahah Ej, godt at have dig tilbage:)
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Out of Town Due to Wedding!!! (^^) Man Aug 15, 2011 4:19 pm
LKN skrev:
Og tillykke med fødselsdagen også forresten
Tusind tak!
Moonlight_tiger skrev:
Dejligt at du får alle dine bøger sendt til Japan nu, så kan du svare på endnu flere spørgsmål muahah
HA! HA! HA! Jamen ellers husker jeg det meste, af hvad jeg har studeret igennem årene, så det skulle nok gå alligevel. Men det bliver dejligt at kunne genlæse nu igen, samt slå de ting op man alligevel har glemt. Men pga. savnet af mit lille bibliotek har jeg genkøbt ca. 40% af bøgerne herovre fra, da det ikke kunne lade sig gøre at få dem sendt, uden jeg selv skulle til DK og støve dem op i kasserne. Så nu har jeg alligevel ladet flere bøger blive i DK, da jeg ellers ville have to eksemplarer stående på hylden, og det ville kun være spild af plads. Det kan være, jeg evt. sætter disse til salg på et tidspunkt, da der ikke er megen idé i at have to af præcis samme udgave. Men det bliver så først, når jeg kommer til DK igen og får alt det sidste sendt herover.