Antal indlæg : 355 Join date : 07/04/11 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: At blive låst Ons Aug 03, 2011 2:37 am
Hej okkultister
På et tidspunkt blev jeg "låst" af en mand eller han hævdede ihvertfald at han havde låst mig så jeg ikke kunne udføre magi, men jeg sidder og tænker lidt. Lavede han ikke mere en forbandelse som forvoldte ravage i min aura? Hvis man benytter sig af åndelige væsners kræfter kan man så stadig blive låst? Altså ment på den måde at hvis jeg var blevet låst så jeg ikke kunne udføre magi ville jeg så ikke bare kunne fremane en dæmon eller elemental og befale dem til at låse mig op igen?
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: At blive låst Ons Aug 03, 2011 8:16 am
1. Stoler du på folk hvis de siger at de har kastet en forbandelse over dig?
2.
Lucifer skrev:
Lavede han ikke mere en forbandelse som forvoldte ravage i min aura?
Jeg undrer mig lidt over at du altdi nævner aura i forbindelse med at kunne udføre magi? Mener du de sephirotiske centre/chakra i forbindelse med dette, eller taler du blot om din almene aura som ligger omkring din krop, og giver udtryk for div. ting og sager?
3.
Lucifer skrev:
Altså ment på den måde at hvis jeg var blevet låst så jeg ikke kunne udføre magi ville jeg så ikke bare kunne fremane en dæmon eller elemental og befale dem til at låse mig op igen?
Nu er det jo sådan at man også gør brug af magi, når man ønsker at evokere div. entiteter.
4. Som et generelt svar til dette spørgsmål hvil jeg sige: Hvis nogen indirekte eller direkte har sendt/sender psykiske angreb mod dig, så kan du jo prøve dig med div. renselses ritualer, som bl.a. LBRP, LBRH eller hvis du føler det virkelig er slemt så GBRP, GBRH. Når du har gjordt dette, kan du udføre et MPR, samt dertilhørende CBL, for at rense din aura (de sephirotiske centre). derudover er der forskellige ritualer som kan findes i div. psychic self-defence bøger (Dion Fortune har bl.a. lavet en sådan).
En af grundene til at en magus gør brug af pentagram og hexagram ritualerne, er jo grundet deres virkning i form af bl.a. at beskytte magusen mod de psykiske omgivelser, altså andres tanker om dig osv., da disse kan få en stor indflydelse på dig.
Håber det kunne bruges
LKN
Lucifer -BANDLYST-
Emne: Sv: At blive låst Ons Aug 03, 2011 2:50 pm
LKN skrev:
1. Stoler du på folk hvis de siger at de har kastet en forbandelse over dig?
2.
Lucifer skrev:
Lavede han ikke mere en forbandelse som forvoldte ravage i min aura?
Jeg undrer mig lidt over at du altdi nævner aura i forbindelse med at kunne udføre magi? Mener du de sephirotiske centre/chakra i forbindelse med dette, eller taler du blot om din almene aura som ligger omkring din krop, og giver udtryk for div. ting og sager?
3.
Lucifer skrev:
Altså ment på den måde at hvis jeg var blevet låst så jeg ikke kunne udføre magi ville jeg så ikke bare kunne fremane en dæmon eller elemental og befale dem til at låse mig op igen?
Nu er det jo sådan at man også gør brug af magi, når man ønsker at evokere div. entiteter.
4. Som et generelt svar til dette spørgsmål hvil jeg sige: Hvis nogen indirekte eller direkte har sendt/sender psykiske angreb mod dig, så kan du jo prøve dig med div. renselses ritualer, som bl.a. LBRP, LBRH eller hvis du føler det virkelig er slemt så GBRP, GBRH. Når du har gjordt dette, kan du udføre et MPR, samt dertilhørende CBL, for at rense din aura (de sephirotiske centre). derudover er der forskellige ritualer som kan findes i div. psychic self-defence bøger (Dion Fortune har bl.a. lavet en sådan).
En af grundene til at en magus gør brug af pentagram og hexagram ritualerne, er jo grundet deres virkning i form af bl.a. at beskytte magusen mod de psykiske omgivelser, altså andres tanker om dig osv., da disse kan få en stor indflydelse på dig.
Håber det kunne bruges
LKN
Han sagde ikke at han havde kastet en forbandelse over mig, men at jeg var låst hvilke betød at jeg ikke længere kunne bruge magi. Dette mener jeg så er en forbandelse.
Jeg taler om aura dvs det energifelt der omgiver mennesket.
Jeg ved ikke hvad GBRP og GBRH står for.
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: At blive låst Ons Aug 03, 2011 10:09 pm
Lucifer skrev:
Han sagde ikke at han havde kastet en forbandelse over mig, men at jeg var låst hvilke betød at jeg ikke længere kunne bruge magi. Dette mener jeg så er en forbandelse.
Tjekkede du så dette ved måske at udføre et alment ritual, eller stolte du blindt på ham og tænkte når, så sætter jeg mig bare og venter?
Lucifer skrev:
GBRP = Greater banishing Ritual of the Pentagram GBRH = Greater banishing Ritual of the Hexagram
LKN
Lucifer -BANDLYST-
Emne: Sv: At blive låst Tors Aug 04, 2011 9:50 pm
LKN skrev:
Lucifer skrev:
Tjekkede du så dette ved måske at udføre et alment ritual, eller stolte du blindt på ham og tænkte når, så sætter jeg mig bare og venter?
Lucifer skrev:
GBRP = Greater banishing Ritual of the Pentagram GBRH = Greater banishing Ritual of the Hexagram
LKN
Jeg prøvede selvfølgelig og det virkede ikke. Så kan man selvfølgelig sige at det blot er mig som har gjort noget forkert.
Lucifer -BANDLYST-
Emne: Sv: At blive låst Søn Aug 21, 2011 4:51 pm
Nu har jeg tænkt over om det overhovedet kan lade sig gøre at låse en anden magiker. Har det mere at gøre med at man går ind og laver ravange i auraen så magikeren ikke kan udføre lavere magi? Så hvis han bruger højere magi kan han komme udenom låsen? Kan det hænger sådan sammen?