Jeg må hellere præsenterer mig selv og min kæreste
Jeg er 31 år og lige startet med at studere urter mv. Jeg bor sammen med min kæreste, på 33 år, nord for Aalborg i en lille bitte by. Han har haft med magi at gøre siden teenage årene og det er ham der har skubbet mig i denne retning. Jeg føler mig for første gang "hjemme" og føler at jeg har fundet min plads men ville meget gerne kunne mødes med andre og lære af dem.
Jeg går hjemme (søger pension) og har derfor god tid til at nusse i haven, træne med hunden og studere.
Jeg håber, I vil finde det både hyggeligt, interessant og lærerigt at være medlem af Occultus Scientia, og jeg håber ligeledes I vil dele jeres erfaringer med os.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
dengrønnemø
Antal indlæg : 36 Join date : 08/03/09 Age : 39 Geografisk sted : Nordvest Jylland - Thy
Og alle urte-nørder... I hvor er jeg glad for at se jer! Håber I vil lære fra jer
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Emne: Sv: Gospodarica siger hej.... Man Jun 21, 2010 3:04 pm
Jeg vil lige opdatere min introduktion, da meget er sket siden jeg tilmeldte mig.
Jeg er flyttet fra Nordjylland og bor nu på Lolland med en ny kæreste. Pga. personlige ting har jeg holdt en lang pause herinde og med mit spirituelle liv i det hele taget, men efter jeg er kommet i en spirituel gruppe på facebook, har jeg igen fået blod på tanden og begynder så småt op igen. Jeg har glemt rigtig mange ting og derfor står den på læsning, læsning, læsning for tiden
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: Gospodarica siger hej.... Man Jun 21, 2010 3:43 pm
Velkommen tilbage
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Gospodarica siger hej.... Man Jun 21, 2010 5:08 pm
Jamen velkommen tilbage da ^^
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Emne: Sv: Gospodarica siger hej.... Man Jun 21, 2010 6:57 pm
Tak tak
Lynx
Antal indlæg : 109 Join date : 13/06/10 Geografisk sted : Svendborg
Emne: Sv: Gospodarica siger hej.... Man Jun 21, 2010 9:02 pm
Undskyld at jeg har været lidt passiv herinde, men jeg har måtte flytte endnu en gang.
Denne gang er jeg rykket til fyn og satser meget på at blive boende her. Jeg har fået mig det skønneste lille rækkehus og er alene, så nu skal jeg for alvor i gang med studierne i mine interesser.
Tak til jer alle, for jeres venlighed herinde
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing