Emne: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 12:52 am
Vær hilset
Jeg bor på fyn kan jeg vel afslører og ville høre om der var stemning for at mødes en dag eller aften på fyn - den der motorvej mellem jylland og sjælland? Jeg ville anbefalde enten odense eller nyborg omegen. Da jeg ikke har så gode oplevelser med middelfart. Der er stationer begge steder og jeg kender gode grønne områder hvor der er fred ikke langt fra byens centrum i begge byer. Derudover er der hyggelige caféer i begge byer man kunne benytte hvis folk var interesseret i lidt mad når man nu var en af stederne.
Jeg synes at det ville være meget hyggeligt at møde jer og se jer lidt i øjene. Derudover tror jeg på at vi kan få snakket om en masse spændende ting. Jeg kunne endda fristes til at forslå at man lavet et slags program med nogle af os som holdt et oplæg om et emne som der på ville blive diskuteret.
Er dette noget man kunne overveje til foråret?
Venlig hilsen T
Sidst rettet af Tusmørkevandre Ons Jan 11, 2012 3:44 pm, rettet 1 gang
Pseudo Saltum Levin
Antal indlæg : 7 Join date : 22/12/11 Geografisk sted : Hafnia
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 2:31 am
Nu er jeg godt nok splinterny på dette forum, men jeg vil gerne give min støtte til ethvert initiativ der styrker den sociale interaktion og vidensdeling. Jeg synes det er en god idé med (små) oplæg. Jeg vil gerne bidrage med noget om alkymi hvis det har interesse. Det kommer naturligvis an på de endelige detaljer hvorvidt jeg er i stand til af deltage, men jeg vil prioritere det højt.
Venligst
P S Levin
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 2:42 am
Citat :
Nu er jeg godt nok splinterny på dette forum, men jeg vil gerne give min støtte til ethvert initiativ der styrker den sociale interaktion og vidensdeling. Jeg synes det er en god idé med (små) oplæg. Jeg vil gerne bidrage med noget om alkymi hvis det har interesse. Det kommer naturligvis an på de endelige detaljer hvorvidt jeg er i stand til af deltage, men jeg vil prioritere det højt. Venligst P S Levin
Jeg helt enig i små oplæg som bare skal granske en problemstilling, iagttagelse eller holdning. En slags debatoplæg.
Jeg vil gerne stå for planlægning osv. hvis der flere som der støtter op om det. Jeg kunne endda trække lidt i nogle tråd og få nogle meget interessante personer til at deltage som gæste taler og lignende.
Mvh T
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 7:28 am
Ville hellere end gerne deltage og møde folk personligt, men afstanden taget i betragtning er dette ikke nogen smal sag i mit tilfælde. Jeg har dog gået og håbet på, at når min hustru og jeg en dag lægger vej forbi Danmark i et par uger engang, at vi så samtidigt kan kombinere dette med en lille weekend eller lign., hvor O.S. folkene samles til en hyggelig komsammen med samtale, diskussion, "foredrag", hygge etc. Denne dag ligger dog et sted ude i den ukendte fremtid, desværre...
Men jeg håber så absolut, at flere af jer herinde får mulighed for at tage denne Fyn tur til jer og gøre den til en realitet. Hvis så... tag endelig billeder, film lidt her og der, og del det med vi andre på foraet! Naturligvis privat så ikke alle og enhver udenfor O.S. kan se disse... men det ville blot være rart for resten af os, at se lidt "minder" fra hyggestunden.
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 12:46 pm
Tesposinus skrev:
Men jeg håber så absolut, at flere af jer herinde får mulighed for at tage denne Fyn tur til jer og gøre den til en realitet. Hvis så... tag endelig billeder, film lidt her og der, og del det med vi andre på foraet! Naturligvis privat så ikke alle og enhver udenfor O.S. kan se disse... men det ville blot være rart for resten af os, at se lidt "minder" fra hyggestunden.
Hvis folk gerne vil tage billeder så vil det gøre mig skade men bare der bliver garanteret at alle privat information undgår offentliggørelse som du jo siger Tesposinus Og mange tak for din støtte - håber da også det bliver til noget.
Jeg ville lige vise jer nogle potentielle steder det kunne afholdes:
Nyborg: - Nyborg slot. Nyborgs gamle slot med et stort rigt grønt areal.
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 2:44 pm
Nu ved jeg ikke selv om det er muligt for mig at tage til fyn lige i øjeblikket, men støtter da forslaget! Det ville også være rart at kunne sætte nogle ansigter på de folk man skriver med herinde. I forhold til debat oplæg kan vi jo oprette en tråd hvor vi kan diskutere hvilke emner vi vil diskutere, og skrive dem ned. I øvrigt tror jeg at Nyborg slot vil sætte en perfekt stemning til en sådan sammenkomst!
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Fre Dec 23, 2011 3:01 pm
Har lavet en tråd hvor folk kan stille forslag til emner de synes er interessante og relevante at debatter med lige sindet. Se tråd her.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Søn Dec 25, 2011 8:59 pm
Hejsa Det lyder dog som en fantastisk ide Jeg skulle gerne deltage, hvis det kan passe ind blandt studiets tidskrav Desværre er jeg dog ikke en af dem, som kan holde oplæg, da jeg i lang tid ikke har været aktivt praktiserende, eller for den sags skyld særligt studerende indenfor det okkulte, men min interesse er der stadig, og jeg vil gerne støtte op om et arrangement
Nu er det sådan, at min kæreste også ofte læser med på foraet, og hvis han nu vældig gerne vil med også, ville det så være i orden, til trods for at han ikke har en bruger herinde? Ellers er det selvfølgelig i orden, og vi accepterer det, men jeg vil gerne lige tjekke, før jeg siger noget til ham
Glædelig jul forresten
Alt godt - MT
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Søn Dec 25, 2011 11:45 pm
Citat :
Nu er det sådan, at min kæreste også ofte læser med på foraet, og hvis han nu vældig gerne vil med også, ville det så være i orden, til trods for at han ikke har en bruger herinde? Ellers er det selvfølgelig i orden, og vi accepterer det, men jeg vil gerne lige tjekke, før jeg siger noget til ham
Jeg ser intet problem med det. Da alle som vælger at møde op til evt. arragement, selv har valgt det og derfor selv vælger at mødes med fremmet mennesker som interesser sig for det samme som dem. Om de så er på forummet eller ej. Regner med at sprede ordet i mine kreds selv - så jeg om alt har nogle at snakke med. Så du kan jo tage ham med hvis han lover at opfører sig pænt og have en god stund med lige sindet. Hils ham og sig at han for mit vedkommen er mere end velkommen. Dog ved jeg ikke med andre mennesker - jeg arrangerer jo bare møde og oplæg.
dog skal jeg da nok tage imod andre menneskers brok hvis de mod alle forventninger ikke synes det er en god ide.
Hilsen T
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Man Dec 26, 2011 8:25 am
Moonlight_tiger skrev:
Dette er slet ikke noget problem, idet der er tale om et privat arrangement; sektionen "officielle" arrangementer er anderledes. Her er der tale om, naturligvis, arrangementer der ikke nødvendigvis er O.S. orienteret, men hvad som helst af events der er vedrørende de okkulte videnskaber og/eller det "alternative", men også officielle O.S. arrangementer der er med henblik på en større "komsammen" af O.S. medlemmer over, eksempelvis, en weekend. Det var et sådant vi prøvede at etablere for nogle år tilbage, men som desværre aldrig blev en realitet. Dette skal vi naturligvis prøve at få på benene igen, men det kræver større planlægning, et fremmøde på minimum et vist antal medlemmer. Men dette er en anden snak.
Private arrangementer er, som sagt, åbne for hvem som helst, som arrangøren og deltagerne bliver enige om.
Moonlight_tiger skrev:
Glædelig jul forresten
Tusind tak og i lige måde - til jer alle sammen!
OUIFAEL
Antal indlæg : 9 Join date : 21/12/11 Age : 52 Geografisk sted : Lolland
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Tirs Dec 27, 2011 10:38 pm
Jeg synes at det lyder som en god og spændende ide, og støtter gerne op omkring det. Jeg har ellers forsvoret aldrig at sætte mine ben i Nyborg igen, men lad gå for sådan en hyggelig komsammen som denne...
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Tirs Dec 27, 2011 11:42 pm
Fyn er også et væmmeligt sted flydt sortesjæle! Det også derfor jeg har mit domicil her - indtil jeg finder min vej til det mørkejylland til sommer.
Ej det nu meget stille og roligt. Og jeg skal nok søger for at det bliver et hyggeligt komsammen.
men hvis man må spørge, hvorfor har du sværvet ikke at sætte dine ben her?
OUIFAEL
Antal indlæg : 9 Join date : 21/12/11 Age : 52 Geografisk sted : Lolland
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Ons Dec 28, 2011 11:31 pm
Hæ hæ. det er nu ikke så alvorligt ment -jeg er selv fynbo. Jeg tog min studentereksamen i Nyborg og boede på kostskolen for mange år siden efterhånden. Vi gik og jokede med at Nyborg var Danmarks røvhul, men mestendels fordi det var mens broen blev bygget og der var en del ballade imellem bonderøve og brobisser...
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Ons Jan 11, 2012 3:37 pm
GODT NOK! jeg vil lave forslag til hvornår jeg mener det kunne forgå og så må folk jo gøre bekendt hvilken dag de kan komme så vil jeg finde ud af oplæg og det ret praktiske omkring sammenkomsten.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Ons Jan 11, 2012 5:01 pm
ville super gerne, men da min kone er sat til at føde d 5/4, melder jeg som udgangspunkt pas.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Tirs Jan 17, 2012 9:13 am
Og jeg kan ingen af dagene nævnt, da det er lige inden to temmelig hårde eksaminer
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Tors Mar 08, 2012 4:07 pm
kan slettes
Sidst rettet af Ceenth Man Apr 06, 2020 4:49 pm, rettet 1 gang
Tusmørkevandre
Emne: Sv: Venligskabligt debat aften på fyn? Tors Mar 08, 2012 7:50 pm
Ceenth skrev:
Heheheh, Dén form for møder lyder så frygteligt fammiliært.. Næsten som noget jeg har snakket med folk om i min egen vennekreds.. Søreme pudsigt..
Im in..
Mvh.
Ceenth.
Du er da velkommen som alle andre Jeg fik også lidt inspiration fra en bekendt