Ja jeg kom lige til at tænke på hvad i andre laver som magisk træning, hvis i vel og mærke laver magisk træning. Når jeg siger magisk træning mener jeg magiske øvelser (som fks. Bardons), daglig praksis af GD. ritualer eller hvad i nu praktiserer som ''øvelser'' .
Personeligt er jeg igang med Bardons øvelser som jeg syntes er helt fantastiske. Jeg er meget glad for ''direktheden'' i Bardons øvelser og så det at det virkelig kræver en god del selv kotrol og ikke mindst selvkritik, der er heller ikke nogen mulighed for at sprænge over hvor gæret er lavest, hvis der står at du skal tømme dit sind fuldstændig i 10 minutter ja så er du først færdig når du har tømt dit sind i 10 minutter, fantastisk. Udover Bardons øvelser, praktiserer jeg flere GD. ritualer men det er mere for at udføre ret konkrete ting, derudover føler jeg at det er lettere an arbejde med Bardons øvelser hvis man lige har praktiseret nogle banishings(LBRP og LBRH) og simple invorkationer (så som COBL og MPR) og så er der ligesom ''mere ar arbejde med'' hvis man lige tilføjer disse ritualer. Det er det jeg arbejder med, hvad med jer?
Anton