Lidt om mig:Mit navn er Daniel, men online er jeg kendt som SummerStorm. Jeg har været og er at finde rundt omkring på forskellige danske spirituelle/hedenske fora, hvor jeg har slået mine folder i større eller mindre grad igennem de sidste 10 år.
Jeg er uddannet salgsassistent og bosat på Fyn i udkanten af en mindre landsby tæt på skov og åbne marker sammen med min dejlige forlovede og vores to katte. Jeg er født i 1982 og skorpion på godt og ondt.
Lidt om min tro og interesser:Generelt interesserer jeg mig meget for alt det mellem himmel og jord der ligger uden for det som samfundet kalder "normalt". Det har ført mig til at studerer alverdens hedenske og spirituelle trosretninger og livsfilosofier og mange af de ting der praktiseres inden for disse. Det der interesserer mig allermest af shamanisme, wicca, druidetro, meditation/shamanistisk rejse, tarot/orakelkort, o.s.v...
Hvis jeg skal definerer min tro må det blive en art personlig Shamanistisk-wicca. Men jeg er inspireret af rigtig mange andre ting i min personlige tro også.
Det var lige hvad jeg kunne komme på at skrive om mig selv lige nu, vil i vide mere, så må i jo skrive til mig