Antal indlæg : 57 Join date : 01/07/12 Age : 23 Geografisk sted : sønderborg
Emne: er det nekromantik ?? Man Jul 02, 2012 11:10 am
aller førs vil jeg sige at jeg også dyrker shamanisme.
for nået siden fortalte mit kraftdyr (en ulv) at jeg kunne kontrollere sjæle dvs. tage sjæle ud af væsner og komme dem i andre kroppe eller beholde dem (jeg vil aldrig beholde en sjæl men jeg KAN) er det nekomantik ??
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: er det nekromantik ?? Man Jul 02, 2012 3:37 pm
Hej, spirita!
Velkommen til foraet. Læs venligst reglerne, før du begynder at poste herinde, og du vil se, at det er påkrævet, du først giver en selvintroduktion i "Velkommen" sektionen som dit første indlæg. Det er kun god skik at præsentere sig selv først, når man tilmelder sig et privat selskab; heraf grunden til vi har denne regel. Så vær venlig at skrive denne selvintroduktion, inden du poster yderligere på foraet. På forhånd tak.
spirita skrev:
for nået siden fortalte mit kraftdyr (en ulv) at jeg kunne kontrollere sjæle dvs. tage sjæle ud af væsner og komme dem i andre kroppe eller beholde dem (jeg vil aldrig beholde en sjæl men jeg KAN) er det nekomantik ??
Nej, nekromanti er den magiske praksis at evokere (dvs. fremmane) apparitioner af afdøde, eller re-animering af afdødes kroppe i en kort periode i kommunikationsøjemed. Du kan evt. læse lidt mere om denne kunst her i nekromanti sektionen; der vil du tillige finde et par uddrag fra nogle gamle grimoires om nekromantiske operationer.
Håber dette var til lidt hjælp. Vi ser frem til at høre mere om dig i "Velkommen" sektionen.