Endnu engang hjerteligt velkommen til foraet, og tak for din selvintroduktion, spirita.
Nu tillader jeg enhver alder på foraet, såfremt der er tilstrækkelig modenhed og seriøsitet til at håndtere samtalerne herinde, og derfor har jeg ikke noget problem med din alder. Dog vil jeg gerne spørge, da du er så ung, som du er, om du har dine forældres "tilladelse" til at deltage i sådanne online diskussions-foraer? Nu ved jeg godt, at man som 13-årig ikke ligefrem er et lille barn, men grundet alle de særheder man finder på nettet, er jeg selv på god fod med idéen om, at børn & unge under 15-16-års alderen bør have deres forældres "okay" til visse online aktiviteter.
Så misforstå mig endelig ikke... du er ganske velkommen herinde! Jeg ser blot gerne, dine forældre er ajour med, hvad du bedriver din tid med på nettet; især når det drejer sig om noget så specielt som de okkulte videnskaber. Som du muligvis allerede er klar over, er magi, alkymi, astral projektion osv. potentielt farlige praksis, både i henholdsvis udførelsen deraf såvel som i resultaterne, hvis man "putter mere i munden, end man kan tygge", så at sige. Så hvis din viden og erfaring indenfor de esoteriske discipliner er begrænset, håber jeg, du vil træde varsomt. Deraf også grunden til, jeg ligeledes håber, dine forældre er med på din interesse her indenfor. Hvis ikke, og du ikke er klar over, hvordan du skal gå til værks hermed, skal jeg gerne hjælpe, og du kan bede dine forældre kontakte mig, hvis det er. Så skal jeg med glæde besvare hvilke som helst spørgsmål, de end måtte have omkring det okkulte, og de kan derved træffe deres beslutning om, hvad de synes evt. er bedst for dig lige pt. Håber du forstår min hensigt.
Alt dette værende sagt så håber jeg ellers, du vil finde foraet lærerigt, behjælpeligt og venligt; og må du kun få gode oplevelser af socialt samvær med andre ligesindede herinde.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus - Forum Grundlægger og Administrator
Sidst rettet af Tesposinus Man Jul 09, 2012 7:41 pm, rettet 1 gang
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
On a sidenote: Jeg ved godt jeg ikke poster så tit, men jeg nyder at læse alt herinde og Tesposinus, jeg må sige - jeg er så imponeret over alt hvad du gør for det her forum. Jeg kan ærligt sige at du virker som et af de flinkeste mennesker jeg nogensinde har været så heldig at falde over, og at dit engagement i det her forum er en af de ting, der gør det så fantastisk!
On a sidenote: Jeg ved godt jeg ikke poster så tit, men jeg nyder at læse alt herinde og Tesposinus, jeg må sige - jeg er så imponeret over alt hvad du gør for det her forum. Jeg kan ærligt sige at du virker som et af de flinkeste mennesker jeg nogensinde har været så heldig at falde over, og at dit engagement i det her forum er en af de ting, der gør det så fantastisk!
Tusind tak for de hjertevarmende ord, Shamanda! Jeg gør dog kun min del, for at hjælpe hvor jeg kan. Jeg havde ikke nogen til at hjælpe mig, da jeg trådte de første skridt på okkultismens vej, så jeg ved hvordan det er at have spørgsmål, men uden at vide hvor man kan finde svarene. Det er vores pligt som medmennesker at støtte og hjælpe hinanden.