Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: hvor i alverden kan man finde det? Fre Maj 01, 2009 1:42 pm
Hej alle
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en athame?? Jeg fik lovning på at de ville lægge nogle ind på www.densorteridder.dk , men der er ikke dukket noget op endnu, og det irriterer mig.
Jeg har blankvåbentilladelse, men jeg kan ikke finde noget sted, hvor man kan købe en athame. Hvis I kan hjælpe er det bare super!
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Fre Maj 01, 2009 2:04 pm
Jeg kender diverse occult shops på nettet fra England og USA, men problemet er, at man ikke kan importere våben derfra uden at have en importtilladelse (ved dog ikke helt med England, da det jo trods alt er indenfor EU - det kan du evt. prøve at tjekke op på). Men en mulighed som jeg ved, andre har gjort brug af, er at få en butik der sælger importerede våben (f.eks. en kampkunst/kampsports butik) til at skaffe en til dig. Det er der nogle, der ikke har noget imod at gøre som en ekstra kundeservice, selvom nogle af dem højest sandsynligt vil tage et mindre gebyr for det.
Men finder så sådan en butik, så er der et have a butikker på nettet, du kan få dem fra. Nogle af mine personlige favoritter (hvorfra jeg ofte køber røgelse og sådan) er:
Ellers skulle der jo nok være nogle wiccans herinde, der ved hvordan, man som boende i DK får fingrene i en athame. Kunne forestille mig, nogle af jer muligvis tog til Tyskland for at købe én?!
SørenBS
Antal indlæg : 15 Join date : 07/06/10 Age : 35 Geografisk sted : vest jyland
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Man Jun 07, 2010 7:57 pm
ellers kan du også smede en selv det er ikke så forfærdelig svært.
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Man Jun 07, 2010 11:46 pm
Du må gerne give mig et smede-kursus Søren XD
SørenBS
Antal indlæg : 15 Join date : 07/06/10 Age : 35 Geografisk sted : vest jyland
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Tirs Jun 08, 2010 10:46 am
det kan vi nok godt finde ud af. men skal lige være over eksamener og flytning først.
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Ons Jun 23, 2010 9:47 am
Min eks kæreste og jeg handlede i en svensk netbutik, hvor de havde alt muligt spændende. Jeg har fået slettet link til den, men ville høre om nogen herinde kender den og evt. har et link?
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Emne: Sv: hvor i alverden kan man finde det? Man Aug 16, 2010 5:46 am
Jeg har fundet den netbutik jeg skrev om tidligere...