Jeg vil gerne lige give jer en notifikation, vedrørende et beklageligt scenarium jeg uheldigvis befinder mig i lige nu, og jeg vil gerne gøre I andre opmærksomme herpå, i tilfælde af I skulle udsættes for det samme.
Jeg_Tvivler - a.k.a. Ateisten - har, efter hans bandlysning fra foraet, desværre set sig nødsaget til at chikanere min private email konto ved at skrive provokerende, personligt angribende (i form af navnkalden) og fornærmende mails. Det er sørgeligt, at sådanne individer skulle have fundet vej her til O.S. foraet, og at de ikke er tilstrækkeligt modne eller respektfulde til at acceptere andres beslutninger og ønsker, og derfor går videre til sådan barnlig og underudviklet opførsel.
Dog har det gjort det klart for mig, at bandlysning af Jeg_Tvivler/Ateisten var den helt rigtige beslutning, da han udelukkende var herinde for at skabe røre (noget der fremgår tydeligt af hans provokerende emails og disses nedgørende kommentarer, om individer der studerer & praktiserer de okkulte/esoteriske videnskaber - han var her aldrig for at søge viden, men helt og aldeles kun for at lave ballade!), og fordi han tydeligvis ikke havde noget bedre at give sig til end at chikanere og genere andre. Desværre en ret så populær fritidsaktivitet blandt kedelige og uintelligente børn & unge nutildags. Beklager den lidt angribende tone, men det er fornærmende, når sådanne personager ikke kan respektere andre tilstrækkeligt til, at passe dem selv og forstå de ingen ret har til at angribe og chikanere andre individer!
Min notifikation til medlemmerne herinde om denne situation er grundet, jeg har kontaktet Nordjyllands Politi vedrørende dette brud på dansk lov i henhold til privatlivsfreden og krænkelse af éns person, da omtalte eks-medlem af foraet fortsætter med at sende disse uanstændige emails, på trods af gentagne tydelige notifikationer om, at disse er uønskede, og at jeg ville ty til politi-anmeldelse såfremt det fortsatte. I tilfælde af nogle andre medlemmer herinde, evt. skulle blive kontaktet af samme person (vi kan hertil udveksle hans navn privat i genkendelsesøjemed, men ikke her på foraet da sådant ikke bør offentliggøres ud fra en anonym brugerkonto), ser jeg gerne, de kontakter mig omgående, så dette kan blive tilføjet politi-rapporten. Derved kan vi forhåbentlig få sat en god, dagligdags stopper for sådan umoden opførsel.
Jeg håber dog, jeg er den eneste herindefra, der har modtaget disse fornærmende emails, og at I andre slipper for denne byrde. Det er irriterende, besudling af éns indbakke og spild af éns tid!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Dette bekræfter kun at det var den rigtige beslutning at bandlyse ham. Jeg har forresten konkluderet at vi nok har misforstået hinanden i tråden omkring opstramning af fora'ets regler, jeg har bare begrundet rod i privat livet ikke haft overskud til at skrive et indlæg i tråden endnu...
Men jah... Ærligt talt, dén opførsel beviser jo intet andet end at han er en kæmpe idiot, Jeg synes dog at det er super ærgeligt da jeg mener at det er dejligt og nødvendigt med opposition til ens teorier, den skal selvfølgelig bare fremføres med respekt for modpartens teori og holdninger... :-/
Nåh, men lad endeligt høre hvis der faktisk bliver en reel sag ud af det, Det er ofte meget svært at skaffe holdbart materiale i chikane-sager, så jeg vil gerne høre om det faktisk bliver til noget hvis jeg nu selv skulle blive udsat for det en dag..
Nåh, men lad endeligt høre hvis der faktisk bliver en reel sag ud af det, Det er ofte meget svært at skaffe holdbart materiale i chikane-sager, så jeg vil gerne høre om det faktisk bliver til noget hvis jeg nu selv skulle blive udsat for det en dag..
Will do!
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland