Godaften,
Det er vel på sin plads med en kort introduktion, når nu jeg har lurket herinde i en kort periode.
Er ikke umiddelbart klar over om dette forum tilbyder mig noget, eller om jeg, for den sags skyld, kan tilføje
nogen værdi, men det må tiden lade komme an på en prøve.
Søger, vel som så mange andre, en sammenhængende forklaring på verdens fortræffeligheder, og efter en gylden
tråd i al åndsvæsen, videnskab, religion - og den slags hænger ikke just på træerne - Erwin Neutzsky-Wulff er
vel den tænker (ganske subjektivt) der har det mest sammenhængende, velfunderede system endnu set, og at følge
forfatterskabet har været en dannelsesrejse i sig selv. Man skal selvsagt ikke male sig selv op i en krog, og
tankeløst råbe "han alene vide", men til nu er han den jeg føler der er kommet nærmest. Og da omgangen med de væsner man ellers kun stifter bekendtskab med igennem litteraturen, er den nok vigtigste komponent til en komplet forståelse og indsigt (føler jeg), er ENW endvidere en næsten uundgåelig base.
Nå jeg ikke, selvfed og snobbet, fabler om ovenstående, har jeg familie, hus, arbejde og hvad ved jeg, som alle andre, og har en stor forkærlighed for MMA - verdens mest fantastiske sport (igen, subjektivt).
Slut for nu, klokken er mange, og en ny dag truer...
Venligst
Danny