Hej Alle.
Jeg ville egentlig bare oprette den her tråd for at fortælle lidt om min erfaring med okkultisme.
Jeg kom i en årrække i en gruppe der hørte crimson circle.
Lederen Geoffrey Hoppe kanalisere en ånd ved navn Tobias, og er man tiltrukket af tobias' budskab er man en shaumbra.
Jeg kan slet ikke huske hvor tit der bliver kanaliseret, mener det er 1. gang i månden. Da var det så meningen at man skulle sidde klistrede til sin computerskærm og lytte.
Det lykkedes ikke mig særlig godt at følge med i de her shouds, som de også bliver kaldt.
Hver tirsdag mødtes vi i gruppen, hvor der var to der kanaliserede, og vi lavede energiarbejde.
Den ene kanaliserede meget Isis <3
Den anden kanaliserede ærkeenglen Michael, st. Germain og et par andre jeg ikke lige kan huske.
Ærkeenglen michael lærte os bl.a at rense os selv for 'blue-prints'. Det er energiaftryk fra andre mennesker, som dræner en for energi.
Af energiarbejder, der lavede vi bl.a en energiportal, som skulle have forbindelse til jordens hjerte. Det var en meget stærk og smuk energi.
Vi rejse også til sirius, for at få noget energi fra sirius herned på jorden.
Kors man var træt dagen efter. Det lover jeg alt om.
Jeg holdt rigtig meget af den tid hvor jeg kom i den gruppe. Den gik desværre i opløsning - interne stridigheder osv.
Så ved i lidt mere om mig