Emne: Forslag til ændrig på siden... Lør Maj 18, 2013 6:37 pm
Nu er det ikke for at være ond eller noget, men kunne man ikke få ændret lidt på siden? Synes det er lidt irriterende når man skal læse en lang tekst (Universets Skabelse) og får ondt i hovedet på grund af kontrasten imellem hvid og sort. Jeg siger ikke at vi skal ændre vildt meget på siden. Måske bare ændre farven til noget lidt mindre mørkt...
Er jeg den eneste der har det sådan?
JegErTilbage
Antal indlæg : 57 Join date : 18/05/13
Emne: Når... Tirs Jul 08, 2014 2:55 pm
Der har åbenbart ikke været særlig mange (eller mere præcist ingen) som har haft det på samme måde...
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 2:59 pm
Lige præcis Men synd at du får hovedpine af det.
JegErTilbage
Emne: Re: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 3:06 pm
Sådan er det jo bare, men det sker også at jeg kan se teksten når jeg kigger væk fra skærmen. Lidt ligesom den her illusion hvor man ser Jesus når man blinker eller lukker øjnene...
(man skal dog lige stirre sindssygt på de 4 prikker i ca. 1 min.)
Akari
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 3:13 pm
Ahh ja det kender jeg godt. Jeg synes dog ikke at det genere, men det skyldes nok at jeg er vant til det efterhånden.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 3:17 pm
Jo, jeg bryder mig heller ikke om at læse hvid på sort, men har snakket med T om det før, og at ændre det vil kræve et helt nyt design af hele siden. Og det kan jeg egentlig godt forstå er lidt et stort projekt, når han har travlt med alt muligt andet
JegErTilbage
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 3:21 pm
Moonlight_tiger skrev:
Jo, jeg bryder mig heller ikke om at læse hvid på sort, men har snakket med T om det før, og at ændre det vil kræve et helt nyt design af hele siden. Og det kan jeg egentlig godt forstå er lidt et stort projekt, når han har travlt med alt muligt andet
Kan han ikke bare ændre lidt i koden sådan så det sorte måske bliver grå i stedet. Og teksten bliver stort?
Akari
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 3:34 pm
Ahh Pardon, troede alle havde det fint med siden Gik jeg ud fra siden ingen havde reageret her xD
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 7:11 pm
Jeg har altid haft nemt til hovedpine, så jeg plejer at kopiere de længere indlæg over i word og så læse dem på normal baggrund
Og jeg kan ikke se siden i grå for mig... synes designet herinde er fedt som det er, omend trættende for nogle menneskers øjne
Donlup -BANDLYST-
Antal indlæg : 378 Join date : 15/06/14 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Sv: Forslag til ændrig på siden... Tirs Jul 08, 2014 7:22 pm
JegErTilbage skrev:
Nu er det ikke for at være ond eller noget, men kunne man ikke få ændret lidt på siden? Synes det er lidt irriterende når man skal læse en lang tekst (Universets Skabelse) og får ondt i hovedet på grund af kontrasten imellem hvid og sort. Jeg siger ikke at vi skal ændre vildt meget på siden. Måske bare ændre farven til noget lidt mindre mørkt...
Er jeg den eneste der har det sådan?
Jeg synes faktisk designet af det her forum er flot og passer fint til emnet. Jeg har ikke haft problemer med teksten. Dog tænker jeg at der måske er lidt for mange under katagorier.