Emne: Det værste ved okkultismen... Tors Aug 01, 2013 4:01 am
Jeg HADER dette problem! Jeg sidder og lytter til et interview imellem Koetting og en som hedder Jhon Longshaw, and pludselig nævner Jhon Liber Falxifer 1 og 2. Pludselig får jeg lyst til at læse Liber Falxifer 2, og får følelsen at det er vigtigt for mig at gøre dette. Men jeg er allerede igang med flere andre bøger, og andre okkulte ting og sager! Jeg har ikke tid til at læse denne bog! Jeg går bare og glæder mig til at jeg kan slappe mere af i mit studie af bøger om magisk praksis, og komme tilbage til det at læse noget skønlitteratur! Jeg vil specielt gerne tilbage til at læse Discworld. Jeg har en stak romaner jeg så gerne vil læse, men der er altså lige disse bøger om magisk praksis som mit magiske arbejde kræver at jeg studere først, og denne stak af bøger bliver bare ved med at blive større og større, ligegyldigt hvor mange jeg får læst... Jeg kommer jo aldrig tilbage til det at læse Discworld...
Okkultismen og dens overflod af information drukner mig!
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Det værste ved okkultismen... Tors Aug 01, 2013 6:33 pm
Kender godt fornemmelsen. Har det selv lidt sådan med at gerne ville læse The Dresden Files, men det SKAL man bare finde tid til! Så jeg bruger typisk min transport tid til og fra arbejde på at læse Dresden bøgerne; vil hellere læse mit okkulte faglitteratur derhjemme bag lukkede døre, så det er den idéelle undskyldning.
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Det værste ved okkultismen... Tors Aug 01, 2013 7:38 pm
Hah..! Luksus-problemer længe leve!
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Det værste ved okkultismen... Fre Aug 02, 2013 8:41 am
Ja alle de dejlige skønne informationer, alle de dejlige skønne bøger indeholder
Se det fra den positive side, kære. Livet ville være indholdsløst uden
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Det værste ved okkultismen... Fre Aug 02, 2013 9:18 am
Jeg kender det kun alt for godt >__< Jeg har selv en masse.. og her er det så min økonomi der går ind og spiller.. Og det er at jeg skal starte op på noget musik undervisning som koster, så en "ny" bas, som også koster.. også alt hvad man nu skal betale om måneden... Også skole start i mit tilfælde, som er her om få dage.. Jeg har slet ikke tid eller råd til det :p Så der er desværre bøger jeg ikke for købt før om en del tid Men det er jo desværre, når man gerne vil en masse :p
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Det værste ved okkultismen... Fre Aug 02, 2013 3:05 pm
Hah...luksus-problem indeed. Når tid og overskud bliver problemet istedetfor at økonomien er problemet, det er et af tegnene på endens tid. The Great Rapture...!
Informationen er da skøn, det er bare det at jeg også gerne vil have information andre steder fra. Såsom fra Terry Pratchett. Jeg savner skønlitteratur. Men ja, et godt forslag, Tesposinus. Det vil jeg lige så hvordan jeg kan efterabe.