Jeg må lige tilføje til mit hej efter at have kikket i jeres forum, at meget af det jeg gør i form af ritualer m.m. er selvlært eller rettere medfødt eller lært igennem mine forældre bedsteforældre m.m. så jeg kan ikke referere så meget til bøger men til praktisk erfaring som jeg har en del af.
vil i vide mere ja så må i spørge mig .
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Hej igen derude Tors Maj 28, 2009 9:23 pm
Det er skam heller ikke nødvendigt at være en bogorm ligesom nogle af os. Har man haft en lærer, er det jo bare super, da man har kunnet stille spørgsmål osv. Denne luksus har folk, der kun her bøger, jo desværre ikke. Så det er bare ganske super! Jeg har personligt ikke noget behov for, at folk altid skal kunne dokumentere, hvor de har læst noget, da der er mange andre kilder, hvorfra man kan lære ting. Jeg tager kun en tilbagetrukket observant stilling, hvis det er ting, der direkte modsiger, hvad mine egne praktiske erfaringer siger mig. Og så kan jeg godt spørge, hvor vedkommende har det fra, fordi jeg er nysgerrig.
Men giv du bare ud af dine egne ting. Jeg vil meget gerne høre om, hvad din egen familie har lært dig. Lyder da spændende. Skulle du næsten fortælle i din introduktions sektion.