Er der nogle her der ved noget om den famøse satankult der eftersigende skulle have været på Anholt tilbage i 1973? Er i besiddelse af både mønt, brev og dokumenter der giver mig et indtryk af at det var andet end en joke. Jeg har ikke tænkt mig at lægge dem ud i tilfælde af at ordenen rent faktisk eksistere og det er noget de gerne vil have privat, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om der rent faktisk er en orden i Danmark der beskæftiger sig med sådanne ting. Tidligere har jeg haft tanken at det ikke har været andet end en ''okkult joke'', men er efterhånden begyndt at tvivle.
Dem har jeg godt hørt om. Jeg var, tilbage i sommers, på en guidet tur omkring det okkulte København, og der blev de nævnt. Hvor der var blevet fundet en masse mønter og breve. Men hvad eg fik fortalt, så var det hele bare en stor joke, som nogle mænd fra Anholt havde fundet på til en julefrokost :/ Men mere fik jeg sådan set ikke at vide. Men jeg aner faktisk ikke mere end det, men det lyder ret så interessant med det du har fundet Det er jeg da lidt nysgerrig over.