Antal indlæg : 378 Join date : 15/06/14 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Sv: Debat om nekromanti Søn Jul 13, 2014 8:07 pm
Tesposinus skrev:
Lyder farlig meget som endnu en dårlig Chrode-undskyldning for, at ikke ville tage stilling til andres argumenter, men dog stadig ikke ville indrømme, at du ikke aner, hvad du taler om!
Jeg tager stilling til enhver argumentation og jeg siger hverken at jeg er enig eller uenig.
Tesposinus skrev:
Men fint med mig... jeg er træt af disse tåbelige diskussioner, hvor du ikke formår at bringe skyggen af noget reelt med dig, så du spilder min tid i dine "debatter".
Mit mål er at diskuttere og ikke oplyse. Debat kan give inspiration.
Tesposinus skrev:
Kan du huske, hvad jeg sagde omkring et gigantisk ego... !?
Ja men for mig er det blot selvtillid.
Tesposinus skrev:
Anyway, det forekommer mig som endnu en af dine vrangsforestillinger, eftersom du ikke engang formår at opnå konkret viden om EGENTLIGE ting indenfor magi, frem for blot dine egne fantasier. Hvordan i alverden kan du så tro, at du nogensinde skulle blive i stand at forstå, hvad der ligger dybere - hvad der ligger dybere i ting, du ikke engang har forstået overfladen af???
Det har vi talt om før T. Det du kalder "fantasier" kalder jeg inspiration og den kommer ikke af sig selv. Jeg er blevet undervist mere eller mindre af en heks med 25 års erfaring indenfor magisk praksis, men begyndte at læse bøger om magi eftersom, at hun fik travlt med andre ting i sit liv. Selvfølgelig ikke bøger der falder i din smag, men det er også irrelevant.
Tesposinus skrev:
Anyway, dette er en anden sag, og det kommer for langt fra emnet. Men du kan jo evt. danne en ny tråd i "Generelt" sektionen, der bærer en titel som f.eks. "Donlup er Gud!", "Jeg er Kosmos' Almægtige Gave til Menneskeheden!" eller "Synes I Ikke Alle Sammen At Jeg Er Den Mest Ultimate Magus Verden Nogensinde Har Set og At Samtlige Praktisører af Magi Igennem Historien Er Mig Langt Inferiør?" Kan ikke garantere hvor meget frugtbar diskussion, du ville få ud af en sådan tråd, godtnok...
Jeg betragter ikke mig selv som Kosmos eller en almægtig gave til menneskeheden. Jeg har bare en tro på at jeg kan blive til noget stort. Derfor er jeg optimist med at jeg snart vil finde en løsning på mine udfordringer omkring opbyggelse af rutiner.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Debat om nekromanti Man Jul 14, 2014 2:14 pm
Donlup skrev:
Jeg er blevet undervist mere eller mindre...
Hmmm... det der "mere eller mindre" lyder forholdsvis fishy...
Donlup -BANDLYST-
Antal indlæg : 378 Join date : 15/06/14 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Sv: Debat om nekromanti Man Jul 14, 2014 2:36 pm
Tesposinus skrev:
Donlup skrev:
Jeg er blevet undervist mere eller mindre...
Hmmm... det der "mere eller mindre" lyder forholdsvis fishy...
Hun har ikke undervist mig i alle sider af magi. Den sorte magi har hun aldrig undervist mig i fordi hun mente, at det var farligt for enhver magus.