Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sunny - the curious dragon Søn Sep 07, 2014 5:36 pm
Jeg ville lige dele en skitse med jer, af en oplevelse jeg havde i torsdags Jeg var på vej ind til universitetet med bussen og besluttede mig for at prøve at åbne mit tredje øje - hvilket viste mig denne lille gyldne drage, som sad på pinden foran mig og kiggede sig vildt omkring ud af vinduerne af nysgerrighed. Den trippede frem og tilbage ad denne pind og så på parkerne, bygningerne og menneskene, mens den solede sig i morgensolen. Den ville ikke give mig et navn, så jeg foreslog Sunny, hvilket fik den til at vende sig imod mig og lave en glad lyd og et stort smil - så her er en skitse af Sunny
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Søn Sep 07, 2014 6:15 pm
Ååh hvor nice Ihh nu får jeg da helt lyst til selv at arbejde med drager
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Søn Sep 07, 2014 7:19 pm
Hehe, det forstår man så evigt godt!
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Søn Sep 07, 2014 8:51 pm
MT, hvilke bøger har du studeret i henhold til dit arbejde med drager?
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Man Sep 08, 2014 6:41 am
Den eneste, jeg har fået læst indtil videre, er D.J. Conway's: Dancing with dragons
Og så har jeg læst inde på en side, hvor der står rigtig meget om drager også Men der er ikke voldsomt meget litteratur på området, af hvad jeg har forstået...
Frater Voloscire
Antal indlæg : 136 Join date : 27/05/14 Age : 54 Geografisk sted : sydjylland
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Man Sep 08, 2014 3:07 pm
Hej! Fin skitse. Dragen Sunny er nok en slags skytsånd for dig.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Man Sep 08, 2014 5:12 pm
Det er jeg også ret sikker på De kaldes for guardian dragons, så det passer meget godt
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Sunny - the curious dragon Man Sep 08, 2014 5:44 pm
der findes nu en god håndfuld om drager....men når vi kommer ind på drage magick, så er det ret sparet med hvad der er.
Der er 2 bøger Conway og 2-3 andre. Samt den side du hentyder MT, de har også en forum side hvor indviet personer kan få adgang til deres egen dragon grimoire. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til i hvert fald. Men de har nu også ret meget info der er frit tilgængeligt
PS: sød drage du har fundet dig, ud fra dine beskrivelser, lyder den legesyg