Eftersom det første forløb er overstået, mener jeg godt at jeg kan snakke om det, med resten af "verden"
For et stykke tid siden, startede jeg, sammen med andre, et lille projekt som gik ud på at prøve at stoppe ISIS ved hjælp af magick, som udgangspunkt var tanken at de skulle forbandes så meget som overhovedet muligt. Lidt snakken frem og tilbage mellem mig og 2 andre og vupti, planen blev sat igang og blev spredt så vidt muligt, på de steder jeg selv mente der var størst chance for at finde folk der ville støtte vores sag og være med "på legen"
Når jeg tænker tilbage kan jeg godt se at jeg på nogle punkter nok har været lidt naiv nogle gange og bare forventet at folk i hele verden havde fået nok af ISIS og bare sad og ventede på at nogle skulle råbe vagt i gevær. I starten var der dog også ret godt support og opbakning, men stille og roligt begyndte planen at møde modstand, og så fra folk jeg havde forventet ville springe på med det samme.
Nu her er måned senere, prikker jeg stadig til folk, forskellige steder, nogle griner, andre giver fuld support, men melder ud at de ikke kan deltage grundet forkskellige personlige ting.
Selv har jeg været ret aktiv med forbandelser, med daemoner, jætter, gamle guder og bare rent had og foragt.
Og nu til konsekvensen.
Grundet min.........lige-på tilgang til magick har jeg slet ikke overvejet at lave banishing eller cleansing efter jeg har udført ritualer. Hvilket gjorde at jeg nogle gange ikke for udløst det had jeg fik opbygget under ritualerne........hvilket så igen gjorde at jeg begyndte at blive mere og mere aggresiv i mit hverdagsliv....hvilket til sidst gik ud over min kone og søn. Da jeg indså min fejl, stoppede jeg med det samme med at udføre forbandelser.....dette er nu lidt over en uge siden.
Jeg er begyndt at finde andre metoder jeg skade ISIS......jeg har ikke opgivet projektet og vi er stadig 3-4 stykker der forsætte til ISIS er ødelagt eller vi løber tør energi og vi kan se at krudt og kugler kan klare resten.
Men mit sind "skriger" stadig på at jeg skal igang med ritualer igen.....mere had skal opbygges, mere mørke krafter skal trækkes ind og centeres om mit øsnke.
Hvorfor disse tanker??
Min teori er, hvilket er understøttet at det jeg følte når jeg lavede forbandelse og begyndte at se små resultater at mit arbejde, eller ting som jeg kunne kæde sammen med mit arbejder, min teori er at min krop ikke har glemt den urkraft der flød gennem min krop, den forbindelse jeg havde med noget som var og ER meget større mit usle lille corpus. Glæder ved at lave et ritual med ildjætte Surt, afslutte det med at ofre en knogle hvor jeg har lavet en binderune til ære for Surt og derefter indsmurt den i mit eget blod. For derefter da knoglen var smidt ind i ilden, blev flammerne dobbelt så store og varmen blev næste u-udholdelig.......selv dem der stod omkring mig kiggede....de troede jeg havde hældt sprit på bålet.
Kort sagt....mit sind og min krop har abstinenser......
burde jeg havde set dette komme......JA det burde jeg faktisk.....selv runer sagde det til mig, da jeg spurgte dem til råds inden projektet startet.......de sagde helt tydeligt.....pas på de ikke står for længe i solen, for så bliver du forbrændt, husk balance.
Solen=Sjæl=magick
Balancen røg da jeg kun fokuserede på forbandelser.....så hvad nu????
En af de personen som stadig arbejder med projektet, har nogle venner(militær) som giver ham ret nyttig viden, den har han brugt til at lave liste, med folk der skal ødelægges og folk der skal hjælpes.
Så måske skulle jeg fordele mine tanker mellem de forskellige folk
ja det er så hvad jeg har rodet rundt med på det sidste....
hvis folk vil se noget at den modstand der har været kan de gennemlæsen en tråd på Studio Arcanis
Can we do something to stop thisKAMPEN ER IKKE SLUT......