Så blev det min tur til at rense ud i det gamle hus her
Og jeg tænkte at jeg ville dele det med jer, både for at i kan høre hvad jeg selv render rundt og laver, og også for at give lidt liv til foraet!
Nåh. Der har været nogle problemer med noget kedelig aktivitet her hjemme, og det har været meget on and off det har kørt, men på grund af at der har været så mange problemer i privaten her på det sidste, med pludselige dødsfald, opståen sygdom mm. så har jeg slet ikke haft energien eller overskuet til at rense og passe på mig selv, så nu mærker jeg desværre effekten af, hvad der sker når man får en klæbeånd på sig, og at den laver ballade.
Men det er ikke kun sådan en lille skæg klæbeånd jeg døjer med.
Jeg har før fortalt om mit skønne hjem, som altid har haft en vis aktivitet, og vi har haft mange ude for at rense det (før jeg selv kunne overtage jobbet), og her den anden dag har jeg endnu en gang haft besøg, for at få at vide hvad huset gemmer på.
Min veninde her, som er heks og har clairvoyante evner, fandt en masse "minder", som jeg kalder det, fra folk der har boet her igennem tiden, hvilket jo i sig selv er rigtigt interessant, men det var ikke noget problem, for det var bare et "minde", en dag der køre om og om igen.
Men ellers går min gamle søde hund rundt, ham som jeg desværre måtte få aflivet for nogle år tilbage, og han gør jo intet andet end at passe på sin gamle familie (og drille og lege med min nuværende hund
)
Også skulle der ellers være nogle almindelig afdøde her også, og de vil meget gerne over på den anden side.
Nå, men en klæbeånd har jeg da fået på mig, og den går og nasser en masse af min energi, og jeg må indrømme, at jeg godt havde en mistanke om det, men hver gang jeg tænkte "nu må jeg se at få renset ud!", blev jeg overvælget af en voldsom svimmelhed, og et større energitab. Det har været rigtigt frustrerende, og det har stået på et lille års tid nu. Men igen på grund af familie problemer, så har jeg ikke haft overskuet til at lave noget. Indtil i dag.
Efter mit besøg, og en god snak om hvad jeg skulle gøre, så fik jeg endelig planlagt hvordan jeg skulle udføre en hel husrenselse. Og det er godt det jeg har sammensat, ingen tvivl der, og jeg har en god mavefornemmelse med det.
Så jeg tog mig et rituelt bad for at gøre mig klar, rent tøj på, og klar med redskaberne og det jeg ellers skulle bruge.
Også gik jeg udenfor, hvor jeg ville udføre LBRP til at rense mig selv.
Jeg viste at min kære far (ja jeg bor hjemme haha), ville være ude i baghaven, så rykkede til forhaven, hvor jeg regnede med at have ro til min udførelse af LBRP, for viste at min nabo, der har en voldsomt hyperaktiv dreng, der råber og skriger af ingen ting, og smadre rundt, først ville være hjemme 16:00. (jeg gik i gang 15:00, så havde alligevel god tid udenfor.)
Men nej, det hele skulle ikke lige gå som jeg havde planlagt xD Jeg når lige udenfor, når at lukke øjnene i 5 sek, og ja, så kommer naboens bil kørende, med deres knægt. En time for tidligt..
Og jeg når ikke at gøre så meget andet, for der opstår hurtigt en masse larm (knægten var vist sur over et eller andet), så jeg går indenfor igen, hvor jeg straks formår at komme til skade.
Okay, lidt forhindringer, det kan ske. Men det blev ved.
Bander lidt højlydt og går så ind i mit eget værelse (baghaven var jo stadig optaget af min kære far som lavede havearbejde). Trækker vejret dybt, og 10 sek efter banker det på min dør, og min far kommer ind. Han havde så hørt at jeg bandede over noget (okay jeg råbte måske lidt højt), og skulle lige høre hvad der foregik.
Nåh.. Endnu en afbrydelse. Min tålmodighed brød op, og den energi jeg havde fløj langt bort, så jeg tog mig en pause og gennemtænkte tingene igen.
Så er det altså ikke i dag at jeg skal gå rundt og rense mit hjem.. Okay. Jeg ved at jeg kan gøre det i morgen! Min far tager et smut til det Jyske, (og han synes at det jeg laver er noget fis, men han acceptere mig dog for det alligevel) og det passer egentligt fint, for så sidder han ikke i køkkenet når jeg går omkring og laver mit.
Min mor er nu intet problem, for hun synes ikke at min praksis er noget fis, heldigvis. Men hun blev nærmest sur på mine vegne over at jeg blev konstant afbrugt, og spurgte mig om det mon kunne være den lille irriterende klæbeånd der skulle være skyld i at jeg ikke må gennemføre mit arbejde. Måske er det, måske ikke. Jeg ved bare at jeg vender stærkt tilbage med mit arbejde i morgen, for nu er det helt umuligt xD Min anden nabo er nemlig kommet på besøg haha