Tja noget om mig?
Jamen jeg skiller mig j nok lidt ud fra flokken, da jeg har valgt ikke at gå ind i nogen bestemt retning som shamanisme elle anden, jeg gør hvad jeg får besked på af den/de ånder der nu engang har smidt mig i denne retning som lille, selvom det har taget lang tid for mig at forstå hvor de ville ha mig hen.. jeg var overbevist om da jeg var lille at jeg var planlagt til at skulle være hulemand..men det gik heldigvis over hehe
men som sagt jeg høre nok ikke under nogen direkte gren af det okkulte, jeg går igang med det jeg bliver skubbet hen imod, bliver tiltrukket af eller det jeg lige falder over som fanger mig;) så jeg er løs sjæl på det punkt, men absolut ikke mindre interreseret, jeg undersøger lidt af det hele og tager det jeg kan bruge, så da jeg ikke har nogle fast "tro" har jeg valgt at kalde mig for vølve, da jeg værken er wiccaianer, buddist, eller shaman og da ordet vølve jo repræsentere en troldkvinde.
Jeg kan nogle forskellige ting psykisk, men ikke noget jeg har turde arbejde med, da jeg føler det for farligt og for forstyrrende, så det har jeg undladet og er glad for det!
Men ellers er jeg en 27 årige kvinde, oprindeligt fra odense, men bor på nordfyn ved hav og skov, sammen med alle mine dyr 2 heste, 3 rotter, 1 kat og 1 hund:) jeg er førtidspensionist, jeg har ald den tid i verden jeg har, men alligevel ingen tid i sidste ende
da jeg undersøger mange forskellige ting på en gang er jeg ikke så erfaren med ritualer mm. men det er der jo altså ikke så meget at gøre ved, så sådan er det.
Jeg ved mange har altere hjemme i deres rum og det har jeg da også, et lidt spicielt et godt nok, det er nemelig en gammel skrivepult, sådan en lille en m 2 store skuffer og i egetræ, tungt som et ondt år, jeg har arvet det af min mor som har arvet det af hendes plejemor, men det udgøre nu mit alter, med ulveskin og hvad der ellers høre til der på
jeg gør meget i skind lige for tiden da jeg leder efter et helt skind jeg kan lave til runedug og det skulle gerne være fra et rovdyr, men det er svært at støve op. jeg har to ulveskin fra eoupæiske ulve men de virker mig alt for små til formålet, så det ene er blevet min alterdug og den andet er blevet til en medicin pose og en tarotpose. jeg overvejer lidt at bruge mink da jeg har set en pelsfrakke i genbrugen lavet af mink, men jeg ved det ikke helt.
Nå men det var lidt om Dragen på norfyn;)
MVH mig