Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 1:44 am
Hver hilset dødelige samt udødelige.
jeg er ikke særlig god til det her
Mit navn er Anders men ville være beæret at blive kaldt ved navnet Marxak. i vil vel høre lidt omkring mig?. nuvel da.
Jeg er en stille fyr på 20 som bare holder sig for sig selv nu og da. dog skal jeg ikke udlade og sige at jeg da godt kan tage i byen og sådan med venner og kæresten.
tjae.
jeg er lidt af en nørd på det punkt så jeg spiller en del pc samt PS2. og så elsker jeg det okkulte og udøver små ritualer omkring Nekromanti. jeg selv tror på drager dæmoner spøgelser varulve vampyre og alt andet som man nu kan få nævnt på det punkt.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 5:58 am
Hjerteligt velkommen, Marxak!
Der er absolut intet galt i at nørde på det område! Jeg er selv 28 og studerer & praktiserer alkymi og magi for fulde knald, men finder dog stadig tid til at spille Hitman, Dragon Quest, Final Fantasy, Splinter Cell, Legacy of Kain, Silent Hill, God of War, og andet godt. Man bliver ALDRIG for gammel til at sidde og hygge foran sin konsol!!!
Endnu engang velkommen til Occultus Scientia!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
P.S. Jeg ville være meget interesseret i at høre mere omkring dine nekromantiske praktiseringer, hvis du ikke ville have noget imod at fortælle om dem. Det er ikke hver dag, man træffer nekromantikere.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 6:01 am
Og en anden lille ting... hvis du gerne vil have en nekromantisk-stilet avatar i din profil, så har jeg det gode gamle billede af Edward Kelley, der i selskab med Paul Waring udfører en sciomantisk operation. Så sig endelig til, hvis du vil bruge det. Men du er naturligvis ligeså velkommen til at bruge, hvad der allerede ligger herinde af avatar billeder, noget du selv har liggende/finder eller slet ikke noget billede i det hele taget.
Helt op til dig.
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 5:00 pm
Hej Marxak! velkommen til dette forum kære ven ^^
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 6:23 pm
ja velkommen til
Marxak
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 6:36 pm
Mange tak bådfe til Fate og Hans.
Fate tak for du ville vise mig siden her det har indtil videre været spændene at logge ind og se hvad folk har skrevet og svaret på
Hans jamen mange tak for du skrev ^^
Og så til admin. jo tak hehe jeg har allerede været inde og poste på Nekromantik håber i finder mine svar interresante.
Marxak
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Søn Mar 15, 2009 11:25 pm
Godaften alle sammen..
Admin, fate, Hans. og andre personer.
Anders har snakket en del om siden her og da jeg ikke har måtte fortælle noget om mig selv gør jeg det alligevel da jeg ikke er glad for at blive kommenderet med.
Mit navn er ligemeget da det ikke vedkommer mange dødelige. Jeg er i Anders. det vil sige. Han fremmanede mig og det gik vel sådan til at jeg nu bor i udkanden af hans fordømte sjæl. Hvad jeg er?...Jeg tror ikke i vil tro hverken mig eller Anders men det er os ligemeget. Jeg er en 1578 år gammel Dæmon fra den 9 dimension placeret i denne dimension efter en laang historie.
ikke mange dæmoner ville udstille sig sådan her til folk som ikke engang vil ku forstå dette men jeg gør det som hævn overfor Anders da jeg ikke tollerere kommanderinger fra mindre mådlige dødelige eller udødelige.
dette kommer nok som et...chok for nogle men jeg ved at der er andre med samme "problem" som ham og well...jeg er nok en lidt speciel dæmon siden jeg kan alt det her med teknologien. men har studeret Anders meget.
han kan kontrollere mig som han vil og det har jeg givet ham min acceptering af til en vis grænse det vil for nogle lyde som om jeg er en...Guardian for ham og på en måde er jeg det vel os..men jeg har en ting at opnå i denne verden men det er helt ligemeget...
men nok om mig. jeg skal ikke sætte spor i Anders fremtid her inde...hvilket nok er for sent nu...hehehe..
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Man Mar 16, 2009 4:04 pm
Hej Anders Hjertelig velkommen til dette dejlige forum, som endnu er lille nok, til at man kan lære hinanden at kende. Lyder spændende med dit nekromanti, selvom jeg dog tillader mig at forholde mig skeptisk til det sidste indlæg - jeg tror på ånder og dæmoner, men jeg har mødt rigeligt med kvaksalvere (du må ikke tage det personligt, jeg er bare forsigtig af natur) til at være skeptisk, når der tales om en ånd eller dæmon, som har taget bolig i et menneske
I hvert fald, det bliver spændende at høre fra dig
// Maiken
Marxak
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Man Mar 16, 2009 4:07 pm
jeg forstår din mistro. du har selvfølgelig lov at tro hvad du vil. egentligt var jeg ikke vild med at den blev postet men har ikke kunne gøre så meget ved det.
jeg takker ydmygst for din velkomst herpå og håber at vi får en masse god diskution herinde
dengrønnemø
Antal indlæg : 36 Join date : 08/03/09 Age : 39 Geografisk sted : Nordvest Jylland - Thy
Emne: Sv: lad mig præsenter mig selv.. Man Mar 16, 2009 10:02 pm
Hej Anders.
Jeg vælger tillige at forholde mig skeptisk, og tage dine udtalelser med humor..