Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Interessant serie på DR2 Søn Feb 06, 2011 5:29 pm
Hey alle
Ved ikke om I har set nogle af afsnittene i DR2 serie "Sjæl og videnskab", men hvis Ikke så kan I se dem her: DR2 - Sjæl & Videnskab. Det er virkelig interessant og tankevækkende tv, omend også en smule overfladisk ind imellem. Man kunne ønske at researcherne ville gå blot lidt mere i dybden og at programmerne havde fået en halv times tid mere til at fortælle historierne i. Ikke desto mindre er de ret så interessante.
Forleden så jeg bl.a. afsnittet om den lille dreng Eric, der øjensynligt er en reinkarnation af manden der bl.a. skrev "Gone with the wind". Meget overbevisende og tankevækkende
I ærbødighed Fentowers
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Interessant serie på DR2 Søn Feb 06, 2011 5:46 pm
Yderst interessant, så mange tak for linket. Vil se om ikke jeg kan for tid til at se afsnittene.
Har før set programmer om reinkarnation. Så engang en dokumentar der handlede om en dreng som kunne fåtælle detaljeret om en famile fra en by i Skotland (er ikke sikker på landet). Drengen kunne bl.a. fortælle om familiens hund, børnenes interesser osv. Desuden kunne han huske at han "var kommet væk fra dem", ved at falde ned i et sort hul da han svømmede (rettere sagt, han var druknet). Da man undersøgte det nærmere, man tog ham bl.a. med til Skotland, viste det sig at alle hans oplysninger stemte overens med en famile som havde boet i byen, og som havde mistet deres søn ved en drukneulykke.
Men tak for linket
LKN
Tigerlilli
Antal indlæg : 35 Join date : 25/10/10 Age : 49 Geografisk sted : Sydsjælland
Emne: Sv: Interessant serie på DR2 Søn Feb 06, 2011 7:39 pm
Det lyder spændende - tak for linket. Det er en stor hjælp, for jeg er klovn til at huske at tænde for mit tv
Calendula
Antal indlæg : 38 Join date : 18/05/10 Age : 51 Geografisk sted : Vest Sjælland
Emne: Sv: Interessant serie på DR2 Man Feb 07, 2011 5:37 pm