Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Hej hej allesammen Lør Mar 07, 2009 7:58 pm
Hejsa alle sammen! Jamen så må det være min tur til at sige hej ^^ Jeg hedder Marianne og er 19 år. Jeg håber på at blive Shaman en dag så jeg er meget inde for shamanismen. Jeg har kigget meget på urter gennem årne og er vant til at se underlige ting ske omkring mig da jeg har det fra min mor. Min mor er Ateist men kan lide shamanismen meget så hun lærte mig i gang med det mens min far er meget kristen. Jeg elsker naturen så man kan altid få mig med på en skovtur
Men jeg glæder mig til at komme til at diskutere samme med jer andre og håber på at lære noget nyt ^^
Mange knus fra Marianne Aka. Fate
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Velkommen! Lør Mar 07, 2009 8:43 pm
Endnu engang velkommen Fate/Marianne!
Det glæder mig at se, der er en shaman/shamanisme lærling herinde, da det ikke er de mennesker, jeg ligefrem er stødt på flest af igennem min beskæftigelse med okkultisme. Så der er helt sikkert masser, jeg kan få ud af samtaler med dig. Jeg ser virkelig frem til det!
Det skal lige siges, at jeg ikke ved specielt meget om shamanisme på nuværende tidspunkt, da det ikke er min specialitet, men jeg har studeret nogle ret så interessante sammenligninger mellem forskellige praktiseringer indenfor ceremoniel magi indenfor den vestlige tradition og shamanisme via Aaron Leitch's fremragende bog Secrets of the Magickal Grimoires. Ved ikke, om du kender til den.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Tak for velkomsten... Jamen du spørger bare i løs i fanen om shamanisme og jeg skal besvare så godt jeg kan ^^ Der skal jo lidt diskutioner igang på dit forum så det virker aktivt
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Hej hej allesammen Søn Mar 08, 2009 12:18 am
Hej Marianne
Vi har snakket lidt på msn indimellem, og er egentlig lidt trist over at vi aldrig fik mødtes til Horsens middelalderfestival Anyways, velkommen til Lad os sammen skabe et dejligt forum
Fate
Emne: Sv: Hej hej allesammen Søn Mar 08, 2009 12:21 am
Ja helt klart! Jamen det kan være at forumet laver en skovtur ellers må det jo blive til næste gang i horsens
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Hej hej allesammen Man Mar 16, 2009 12:06 am
hej Fate.
haha ja kunne være sjovt hvis de gjorde det hehe
håber du får det godt her ligesom os andre
Fate
Emne: Sv: Hej hej allesammen Man Mar 16, 2009 4:13 pm