Antal indlæg : 2 Join date : 05/09/12 Age : 38 Geografisk sted : Odense
Emne: Hej allesammen! Fre Sep 07, 2012 9:13 am
Hej allesammen!
Vi er to studerende fra Syddansk Universitet i Odense, som interesserer os for det okkulte. Vi ser meget frem til at interagere med jer!
Mvh
Siri & Søren
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Hej allesammen! Fre Sep 07, 2012 11:39 am
Jamen hjerteligt velkommen til jer begge!
Men, hvis jeg kan tillade mig at være så fræk at spørge, hvis i ér to personer, hvor for så ikke lave to forskellige profiler og støtte sidens medlems-tal lidt på den måde? desuden vil det gøre det meget nemmere for os andre at holde styr på hvem af jer der er hvem når i taler..
Heheh.. Den eneste logiske forklaring oppe i mit hoved må være hvis der er tale om siamesiske-tvillinger...
Jeg vil gerne starte med at sige, det er mit håb, dette forum må komme jer til gavn indenfor jeres okkulte/esoteriske interesse, og at I vil finde det hjælpsomt, venligt & velkommende samt lærerigt.
Dertil vil jeg så gerne støtte Ceenth i, hvordan det kan være, I ikke oprettede hver sin konto. Det står jer naturligvis frit for, men det virker blot lettere for både jer samt de andre medlemmer herinde, hvis I havde hver sin. Ellers vil I forhåbentlig være så venlige at underskrive jeres indlæg, så vi altid er klar over, hvem der skriver hvad. Ikke at det er så vigtigt, naturligvis...
Kunne I evt. ikke tænke jer at fortælle lidt mere om, hvad specifikt der har jeres interesse indenfor de okkulte videnskaber, og hvordan & hvorledes I fik kendskab hertil? Det tror jeg bestemt ville være af stor interesse for alle andre brugere herinde. Selvfølgelig skal I ikke fortælle mere, end hvad I finder "behageligt", men jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at høre mere, hvis muligt.
Endnu engang velkommen!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Hej allesammen! Man Sep 10, 2012 7:18 pm