Hej jeg hedder Stephan og er 42 år gammel. Jeg bor lidt nord for Århus på et nedlagt landbrug sammen med nogen andre.
Jeg har så længe jeg kan huske været fascineret af det magiske univers som det bliver præsenteret i eventyr, myter og religioner.
Min praktiske side af det okkulte begyndte i 1993, hvor jeg have en meget voldsom oplevelse i form af et meget stærkt lys, der rensede mig og forandrede mig for altid.
Jeg har siden søgt efter forklaringer og fundet dem de særeste steder; okkultisme, seksuel magi, shamanisme og runelære for at nævne nogle få.
Min vigtigste erkendelse er nok, at alle disse forklaringmodeller synes at have et fælles udgangspunkt. Som en smuk kvinde der ifører sig forskellige kjoler.
Drivkraften bag alt dette er mit forhold til naturens gudinde, hendes kjole eller forklaringmodel går under navnet Freyja på disse kanter.
Egypterne ville måske kalde hende Hathor, i mellemøsten kunne hun kaldes hun Lilith, i Indien Kali.
Jeg er hendes og hun er min.
Jeg har valgt at skrive her, fordi det lader til at være et dejligt sted for udvekling af synspunkter og ideer.
Tak for det