Dette indlæg er mest en henvendelse til de ”gamle” herinde, da de ved hvem jeg taler om.
Chrode er tilbage på Occultus Scientia! Hvis I kigger nøje efter, kan I godt finde ham – det kræver ikke det helt store at genkende personagen. Til trods for jeg synes, det er dårlige manerer, at han har ”lusket” sig ind på foraet igen, efter han blev bandlyst pga. taktløs opførsel, vil jeg gerne bede jer give ham en chance alligevel, da han indtil videre har opført sig ganske anstændigt.
Dog selvom det ville være intet mindre end passende at slette hans nye konto, grundet han har ”givet sig selv lov til” at deltage herinde igen uden min tilladelse, er jeg ikke bitter, og jeg bærer, som sagt før, ikke nag. Så jeg vil gerne give ham muligheden for at prøve igen. Men Chrode... du burde altså have spurgt mig, hvis du stadig var interesseret i at deltage i foraets aktiviteter. Det er kun god opførsel at gøre således.
Men god fornøjelse herinde, ellers, og opfør dig pænt denne gang.
Tesposinus
Tigerlilli
Antal indlæg : 35 Join date : 25/10/10 Age : 49 Geografisk sted : Sydsjælland
Emne: Sv: Chrode's Back!!! Fre Maj 13, 2011 12:18 pm
Ja man når langt med god tak og tone.
Men man bliver jo heldigvis også ældre og klogere. Og ellers har du jo den totale magt
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Chrode's Back!!! Fre Maj 13, 2011 4:41 pm
Hvem er det så?
Jeg har mine anelser, men vil altså ikke "beskylde" nogle hvis ikke det er dem
Desuden; jeg personligt er kun glad for hans tilstedeværelse, for jeg tror man kan få nogle spændende debatter, hvis de holdes i en "pæn" stil.
LKN
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Chrode's Back!!! Fre Maj 13, 2011 5:25 pm
LKN skrev:
Hvem er det så?
Jeg har mine anelser, men vil altså ikke "beskylde" nogle hvis ikke det er dem
Jeg vil lade folk selv gøre sig disse tanker, og så vil jeg - i sidste ende - lade Christian/Chrode selv introducere sig på god manér.
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Chrode's Back!!! Fre Maj 13, 2011 7:14 pm
Helt iorden
Men så venter jeg spændt, og ser om han ønsker dette.
Men hvis ikke han vil... Så er det skam også helt iorden