hej, mit navn er sander
Jeg er 21 år og generelt ret interesseret i det meste der har med det okkulte/magi osv. af gøre. Min interesse begyndte for alvor da jeg var omkring de 15-16 år, hvor jeg begyndte at udforske emnet magi og wicca. De første bøger jeg læste om emnet var ''Heksens håndbog'' af dannie druehyld, og ''De unge hekse'' (amr. Teen witch) af Silver Ravenwolf, hvor jeg lavede forskellige ritualer og rensede mit værelse for negativitet bla... hehe
Er også meget interesseret i den antikke verden, egypten grænkenland og Rom. Hvordan de dyrkede deres ''mysterie''religion og hvad den gik ud på. til det emne har bla. læst ''Pyramidegåder og Tempelmysterier'', som er en dansk bog, der fortolker de egyptiske mysterier rent esoterisk. Virkelig spændende bog.
faldt over forumet da jeg her for nylig var ved at købe nogle nye bøger, bla; the key of solomon, som jeg lige ville læse lidt om inden jeg købte den, så så jeg der var en herinde som havde anbefaldede en speciel udgave. så nu har jeg købt den og en masse andre
:
-The black Pullet: Science of Magical Talismans
-Modern Magick: Twelve Lessons in the High Magickal Arts
-The Complete Book of Incense, Oils and Brews (Llewellyn's Practical Magick)
-Encyclopaedia of Magical Herbs (Llewellyn's Sourcebook Series)
-Cunningham's Encyclopedia of Crystal, Gem and Metal Magic
-The Element Encyclopedia of 5000 Spells: The Ultimate Reference Book for the Magical Arts
-Encyclopedia of Spirits: The Ultimate Guide to the Magic of Saints, Angels, Fairies, Demons, and Ghosts
-The Wicca Bible: The Definitive Guide to Magic and the Craft (Godsfield Bible Series)
-Incense: Crafting & Use of Magickal Scents: Crafting & Use of Magical Scents
er lige pt. ved at læse og eksperimentere med tarot.
Og efter at have læst meget spændende her på siden omkring astral projektion, så er jeg osse igang med at øve på det
føler selv jeg har en del teoretisk erfaring, men vil gerne have mere praktisk erfaring nu og i fremtiden, med magi osv.. Starter på uni her den 26 august så håber jeg fortsat får tid og overskud til at udvikle min erfaring og viden.
glæder mig til at lære jer lidt bedre at kende
MVH Sander