Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Spændende sted! Man Sep 12, 2011 10:21 pm
Hejsa alle Nå, jeg var lige ude og gå en tur med kæresten her den anden weekend og faldt over en cirkel... ja, en rigtig cirkel lige ved siden af en mindre vej... Personligt synes jeg, at det er et underligt sted at placere et sted til okkult praksis, især når der er en skov så tæt på, men kan tænkes de to træer, den ligger under, har haft indflydelse på valget... Jeg tog nogle billeder på min telefon, som jeg vil uploade nu her, og så vil jeg da gerne høre jeres tanker ^^ Vejen ved siden af er en af de der små landsbyveje, hvor der ikke er vejstriber på eller noget og knap nok plads til to sidekørende biler, hvis ikke de trækker ud i rabatten. Over cirklen stod et egetræ og et andet træ, som jeg ikke kan huske navnet på, men har taget et billede af dens frø, i håb om at nogen genkender det
selve cirklen
Det ukendte træ ovenover
Hvad tænker I? udover at den tydeligvis ikke har været i brug et stykke tid
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Spændende sted! Tirs Sep 13, 2011 7:18 am
Træet er vist et asketræ
Stencirklen er utrolig pæn, og jeg tror den vil være fantastisk for de som tilhøre en meget jordnær tradition, som f.eks. wicca, shamanisme eller blot en eller anden form for natur tro Hvad den har været brugt til er et godt spørgsmål... Jeg ved i hvert fald ikke hvad jeg skal gætte på
Men pæne billeder, tak for at du deler dem med os andre
LKN
Lynx
Antal indlæg : 109 Join date : 13/06/10 Geografisk sted : Svendborg
Emne: Sv: Spændende sted! Tirs Sep 13, 2011 10:16 am
Jeg er ked af, at ødelægge idyllen, men jeg tror bare, at det er en ung knøs, der er blevet sat til, at fjerne sten i marken, og så har han tænkt, at han ville lave lidt fis med okkultister. Jeg kan ikke tro, at en okkultist ville placere en cirkel lige op af en vej. De ville vælge skoven.
Men flot billed, og flot cirkel. Tak fordi du delte din oplevelse.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Ja, du har nok ret Lynx, jeg kan heller ikke få det til at passe, at nogen okkultister ville have lagt en cirkel der :/ men der kan selvfølgelig have været andet i det... det kunne have været et par lokale unge, som legede med det okkulte, men ikke var meget for at gå ned i skoven midt om natten? Jeg ved det ikke
Men selve cirklen sammen med de to træer henover virkede bare ikke tilfældigt ^^
hmm LKN, asketræ... spændende... synes jeg har læst om asken i forbindelse med noget okkult, men kan ikke huske hvad. Ved heller ikke om egen har nogen anvendelse indenfor det okkulte og i så fald om sammensætningen er gavnlig for noget bestemt, men spændende er det i hvert fald
anguis
Antal indlæg : 15 Join date : 19/01/12 Age : 29 Geografisk sted : Ved nær et borg i Jylland
Emne: Sv: Spændende sted! Tors Jan 19, 2012 7:16 pm
Moonlight_tiger skrev:
Ja, du har nok ret Lynx, jeg kan heller ikke få det til at passe, at nogen okkultister ville have lagt en cirkel der :/ men der kan selvfølgelig have været andet i det... det kunne have været et par lokale unge, som legede med det okkulte, men ikke var meget for at gå ned i skoven midt om natten? Jeg ved det ikke
Men selve cirklen sammen med de to træer henover virkede bare ikke tilfældigt ^^
hmm LKN, asketræ... spændende... synes jeg har læst om asken i forbindelse med noget okkult, men kan ikke huske hvad. Ved heller ikke om egen har nogen anvendelse indenfor det okkulte og i så fald om sammensætningen er gavnlig for noget bestemt, men spændende er det i hvert fald
Moonlight_tiger vis du tæller stenene så er der 13 - 14 sten og den er til grodt så den er vist gammel og har mås på sig
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Spændende sted! Fre Jan 20, 2012 10:54 am