Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: kan slettes Ons Apr 18, 2012 11:31 pm
kan slettes
Sidst rettet af Ceenth Man Apr 06, 2020 3:50 pm, rettet 1 gang
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: kan slettes Fre Apr 20, 2012 3:36 am
Ceenth skrev:
- Håbløs Romantiker.
hehe tjo den kender vi nok alle sammen lidt til på den ene eller anden måde.
Jeg vil kalde nok sige min dæmon er sådan metaforisk set nok at jeg nyder mit egent selskab mere end nogle andes. Jeg er vel det man kan kalde en Lone Wolf... Det er ikke altid godt men har sgu klaret mig ret godt alligevel og er blevet social med tiden.
Hvordan jeg arbejder med det? Jeg udforder mig selv til at gå i mod min natur for at styrke mine svagheder. Så jeg tvinger mig til at være social - som når jeg nu sidder og skriver her inde.
Well måske er det mere de dybe relationer som jeg ikke rigtig har det så nemt ved - derfor prøver jeg at skabe mig nogle af de realtioner og lærer hvad jeg kan.
Så jeg ville sige - udforder sig selv er altid godt - så kan man altid lærer af det.
Hilsen TMV
Ceenth
Emne: Sv: kan slettes Søn Apr 22, 2012 3:08 am
kan slettes
Sidst rettet af Ceenth Man Apr 06, 2020 4:45 pm, rettet 1 gang
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: kan slettes Man Apr 30, 2012 9:37 pm
pyha, indre dæmoner? Der kunne da laves en lang liste Må nok erklære mig enig med jer to om at det er de sociale egenskaber som mangler - så snart jeg er i en gruppe på flere end 4 personer totalt går jeg helt i baglås og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Men drejer det sig derimod om at tale foran flere mennesker, plejer det at gå meget godt, selvom jeg er et vrag lige inden. Det er egentlig lidt spøjst.
Med hensyn til hvad der holder mig tilbage rent okkult set er det mit studie og omstændighederne, som spiller ind plus hangen til at komme med gode undskyldninger hvis jeg er lidt træt
Ceeneth
Citat :
Kvante-mekanik, Sang-teori på meget højt nivou og Occultisme
Tror du ville blive overrasket faktisk, selvom sangteori på højt niveau måske er lidt for avanceret for de fleste
Ceenth
Emne: Sv: kan slettes Man Apr 30, 2012 11:37 pm
kan slettes
Sidst rettet af Ceenth Man Apr 06, 2020 4:46 pm, rettet 1 gang
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: kan slettes Tirs Maj 01, 2012 7:17 am
Det skal betyde at hvis jeg nogensinde havde fået undervisning er jeg ret sikker på at jeg kunne følge med elsker at synge, selvom det kun foregår privat og ville gerne have råd til undervisning. Kvantemekanik derimod kan jeg kun halvt følge med, fysik delen af min uddannelse er aldrig den som har fanget mig